۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۷۵۳۵۴۵
امام جمعه کرمانشاه:

دشمن جنگ‌ شناختی تمام عیاری را علیه افکار مردم آغاز کرده است

دشمن جنگ‌ شناختی تمام عیاری را علیه افکار مردم آغاز کرده است
کرمانشاه ـ حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری گفت: می‌توان با الگوگیری از سیره انبیا الهی نسبت به نگه‌ داشتن تقوای الهی تا پایان عمر و به تبع آن عاقبت به‌خیری امیدوار بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب ‌الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه ضمن تبریک آغاز ماه مبارک رمضان در مورد فضیلت‌های قرآن کریم مطالبی عنوان کرد و اظهار داشت: خدای متعال برای انسان در این مصحف شریف کم نگذاشته، بلکه همه چیز بیان شده است‌.
 
امام جمعه کرمانشاه در ادامه به تلاوت قرآن کریم و شیوه‌ای تلاوت آن اشاره کرد و گفت: همیشه به‌ منظور تاثیرگذاری قرائت قرآن باید به لحن بسیار زیبا و دل‌انگیز توجه شود. 
 
حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری سیره انبیاء و اولیای الهی را سرشار از تعالیم الهی عنوان کرد و به گفتمان آنها در اهمیت تداوم ذکر خدا پرداخت و اثراتش را در زندگی مهم ارزیابی کرد.
 
وی افزود: می‌توان با الگوگیری از سیره انبیا الهی نسبت به نگه‌ داشتن تقوای الهی تا پایان عمر و به تبع آن عاقبت بخیری امیدوار بود و ماه مبارک رمضان را ماه خوبی برای تداوم یاد خدا معرفی کرد.
 
امام جمعه کرمانشاه به سالروز رحلت فرزند رشید و یار معنوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی در ۲۵ اسفند ماه سال ۱۳۷۳ اشاره کرد که این روحانی مبارز هم در زمان حیات امام راحل مجاهدت‌های زیادی را انجام دادند و هم پس از رحلت ایشان از رهبر انقلاب که توسط مجلس خبرگان انتخاب شدند، حمایت ویژه داشت و دشمنان ایران اسلامی را ناامید کرد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری به‌مناسبت ۲۹ اسفندماه، سالروز ملی شدن صنعت نفت اشاره کرد که استعمار همه‌جانبه غرب بویژه انگلیس را هدف قرار داد و نقش رهبری روحانیت به ویژه آیت‌الله کاشانی را مهم قلمداد کرد و از ادامه این حرکت‌های جهادی و امیدواری برای رسیدن به اقتصاد پویای دور از خام‌ فروشی خبر داد.
 
وی در ادامه به پیش‌رو بودن آغاز سال نو اشاره و ابراز امیدواری کرد در عرصه‌های مختلف اعم از مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پیشرفت‌های ویژه‌ای را داشته باشیم.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به بیان قدرت نظامی و منطقه‌ای جمهوری اسلامی پرداخت و خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به بستر فرهنگی، رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی امید دارد و متاسفانه جنگ‌ شناختی تمام عیاری علیه افکار مردم بویژه جوانان را سال‌ها آغاز کرده است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری از بازنمایی رسانه‌ای و انتشار تصاویر ساختگی برای اولین بار در شبکه‌های ماهواره‌ای غربی گلایه داشت و نقش مسئولان کشوری، استانی و مردم ولایت‌مدار در تبیین واقعیت‌ها و مقابله کردن با این توطئه‌ها برای جلوگیری از دوقطبی کردن جامعه بسیار مهم و ضروری ارزیابی کرد.
 
وی افزود: جامعه ما هیچ‌گاه دوقطبی بودن را نداشته و نخواهد داشت و حتی جوانان کم‌حجاب هم با وجود داشتن ضعف‌های ظاهری در صحنه های انقلابی و به عنوان مثال تشییع با شکوه شهید سلیمانی حضور ویژه‌ای داشتند که نشان از عدم تحقق دسیسه‌های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری در پایان ابراز امیدواری کرد که سال جدید سرآغازی در کنار معنویت، برای شکوفایی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشد و در این راه باید مردم و مسئولان مانند ادوار گذشته با هم همراه باشند./1400/
ارسال نظرات