۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۷۴۸۲۷۶
در ادامه سفر های شهرستانی مدیر حوزه فارس صورت گرفت؛

گزارشی از سفر یک روزه مدیر حوزه علمیه فارس به شهرستان فراشبند + تصاویر

گزارشی از سفر یک روزه مدیر حوزه علمیه فارس به شهرستان فراشبند + تصاویر
حجت الاسلام و المسلمین محمودی مدیر حوزه علمیه فارس همراه با معاونین به شهرستان فراشبند سفر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه فارس همراه با معاونین به شهرستان فراشبند سفر کرد.

وی در این سفر یک روزه با موسس و هیئت امنای مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) فراشبند، امام جمعه، فرماندار، جمعی از مسئولین، روحانیون، طلاب و مبلغان دیدار و گفت و گو کرد.

گزارشی از سفر یک روزه مدیر حوزه علمیه فارس به شهرستان فراشبند + تصاویرگزارشی از سفر یک روزه مدیر حوزه علمیه فارس به شهرستان فراشبند + تصاویر

حوزه علمیه؛ قلب حیات معنوی و خاستگاه فرهنگی هر شهر

مدیر حوزه علمیه فارس در دیدار با موسس و هیئت امنای مدرسه علمیه فراشبند گفت: حوزه علمیه در هر شهری مولد حیات معنوی و خاستگاه مسائل فرهنگی است و شهری که حوزه علمیه آن پویا و توانمند نباشد از نظر فرهنگی دچار معضلاتی خواهد شد.

وی افزود: انحطاط و تعالی جامعه متوقف بر حوزه علمیه است اگر حوزه در عرصه جامعه حضور فعال داشته باشد موجب رشد و تعالی جامعه خواهد شد و در غیر این صورت خلاء های بزرگی ایجاد می گردد.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی اظهارداشت: یکی از امتیازات حوزه علمیه تشیع ارتباط و پیوند حوزه با مردم است و و روحانیت همیشه حامی مردم بوده و نسبت به مسئولین رویکرد مطالبه گری خود را حفظ نموده است.

وی یادآور شد: حوزه علمیه بود که توانست با آگاهی بخشی و ایجاد آرمان خواهی در جامعه موجب پیدایش انقلاب اسلامی شود و در همه فتنه ها و توطئه های بعد از انقلاب نیز رهنمود های حوزه و علما موجب بصیرت افزایی مردم شد.

مدیر حوزه فارس تاکید کرد: ازهمه امکانات و ظرفیت های سخت افزاری موجود برای بهره مندی مدرسه علمیه فراشبند و رشد و تعالی مورد استفاده قرار گیرد تا شاهد پویایی هرچه بیشتر این مدرسه مبارکه باشیم.

گزارشی از سفر یک روزه مدیر حوزه علمیه فارس به شهرستان فراشبند + تصاویر

ایجاد تعالی فرهنگی جامعه در سایه پیوند مردم و روحانیت

مدیر حوزه علمیه فارس در دیدار با امام جمعه و مسئولین شهر فراشبند گفت: یکی از رسالت های بسیار مهم حوزه علمیه تعالی فرهنگی جامعه است چرا که مسائل اجتماعی ،سیاسی و اقتصادی به فرهنگ پیوند می خورد و با ترسیم نقشه مهندسی برای هر شهر و اجرای درست و صحیح آن شاهد ناهنجاری ها نخواهیم بود.

وی افزود: وقتی سخن از فرهنگ سازی می شود یکی از مراکز بسیار با اهمیت نظام تعلیم و تربیت است و به لطف خداوند روحانیون و مبلغین ارتباط بسیار ارزشمندی با آموزش و پرورش دارند و در قالب طرح امین 2400 مبلغ خواهر و برادر در مدارس فارس فعالیت دارند.

مدیر حوزه فارس تاکید کرد: در سایه همکاری مسئولین با حوزه علمیه شاهد رشد و تعالی فرهنگی جامعه خواهیم بود چراکه جمهوری اسلامی ایران ام القرای جهان اسلام و خدمت به جمهوری اسلامی افتخار و سعادتی است که نصیب ما  شده است و مائده رحمتی است که باید از آن بهره مند شوید.

وی یاد آور شد: با همکاری مردم مومن شهر فراشبند ساختمان این مدرسه علمیه بنا شده و این نشان از همت بالای مردم این شهر برای پویایی و رشد حوزه علمیه است و باید از این پیوند مردم و روحانیت برای تعالی حوزه استفاده نمود.

گزارشی از سفر یک روزه مدیر حوزه علمیه فارس به شهرستان فراشبند + تصاویر

گزارشی از سفر یک روزه مدیر حوزه علمیه فارس به شهرستان فراشبند + تصاویر

گزارشی از سفر یک روزه مدیر حوزه علمیه فارس به شهرستان فراشبند + تصاویر

تقدیر از تلاش های مدیر حوزه فارس برای پویایی مدارس علمیه فارس

حجت الاسلام فرج زاده امام جمعه فراشبند در دیدار با مدیر حوزه علمیه فارس گفت: تلاش های مدیر حوزه علمیه فارس برای رشد و تعالی مدارس علمیه فارس بسیار قابل تقدیر است چرا که ایشان با اخلاص و تکلیف محور از همه مدارس استان بازدید می نمایند و از نزدیک برای بهبود سطح کمی و کیفی حوزه در همه ابعاد تلاش می کنند.

وی افزود: بسیار سپاسگزار هستیم که حجت الاسلام و المسلمین محمودی و همراه با معاونین به این شهرستان سفر نمودند و باور داریم تشریف فرمایی ایشان موجب پویایی مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) فراشبند خواهد شد.

امام جمعه فراشبند اظهارداشت: امیدواریم با عزم و اراده محکمی که در مدیر حوزه استان وجود دارد شاهد احیای شکوه و مجد حوزه علمیه فارس در همه ابعاد باشیم.

گزارشی از سفر یک روزه مدیر حوزه علمیه فارس به شهرستان فراشبند + تصاویر

حضور مدیر حوزه فارس موجب تعالی حوزه و روحانیت فراشبند می گردد

دکتر مجید وامق فرماندار فراشبند در دیدار با مدیر حوزه علمیه فارس گفت: بسیار سپاسگزار هستیم که مدیر حوزه علمیه استان فارس در این شهرستان حضور پیدا کردند و بدون تردید ثمرات این سفر را در رشد و پویایی حوزه فراشبند و روحانیت و مبلغین شاهد خواهیم بود.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی و معاندین به دنبال جوسازی علیه روحانیت و سیاه نمایی حوزه علمیه هستند که باید با برنامه ریزی های مناسب توطئه دمشنان را خنثی نمود.

فرماندار فراشبند اظهارداشت: شهرستان فراشبند دارای ظرفیت های بسیار مطلوبی است که امیدواریم با حضور مبارک روحانیت و مبلغین شاهد تعالی فرهنگی مردم باشیم.

گزارشی از سفر یک روزه مدیر حوزه علمیه فارس به شهرستان فراشبند + تصاویرگزارشی از سفر یک روزه مدیر حوزه علمیه فارس به شهرستان فراشبند + تصاویرگزارشی از سفر یک روزه مدیر حوزه علمیه فارس به شهرستان فراشبند + تصاویر

ارسال نظرات