۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۷۴۵۵۸۱
سرهنگ صادقی:

الگوسازی و الگوگیری باید مطابق با معیار های اسلامی باشد

الگوسازی و الگوگیری باید مطابق با معیار های اسلامی باشد
فرمانده ناحیه مقاومت خداآفرین در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) هدف اصلی برگزاری این جشنواره را اشاعه فرهنگ و الگو سازی در جوانان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، سرهنگ پاسدار رشید صادقی، فرمانده ناحیه مقاومت خداآفرین در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) هدف اصلی برگزاری این جشنواره را اشاعه فرهنگ و الگو سازی در جوانان دانست.

وی عنوان کرد: اگر این الگوسازی و الگوگیری به طور صحیح و با معیار های اسلامی باشد، جوانان سنین حساس خود را در تحصیل، اشتغال و زندگی بدون لغزش طی نموده و با پیروی و الگو برداری از فضایل اخلاقی حضرت علی اکبر علیه السلام می توانند راه سعادت و رستگاری را بپیمایند.

در ادامه وی با برشماری ویژگی‌های حضرت علی اکبر علیه السلام و مقایسه آنها با فرمایش پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، اظهار کرد: وجود این خصوصیات باعث شد که امام حسین علیه السلام ایشان را شبیه ترین انسان به پیامبر(ص) معرفی نماید.

سرهنگ پاسدار صادقی در جمع بندی مطالب گفت: ما نمیتوانیم مانند ائمه معصومین باشیم لیکن مولا علی علیه السلام فرمودند اعینونی و باید در عمل و رفتار با الگوگیری از آنها تلاش کنیم که خود را به آنها شبیه کنیم.

برچسب ها: سراب سپاه جشنواره
ارسال نظرات