۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۷۴۰۹۳۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشتم شهریور در بجنورد برگزار می‌شود

مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشتم شهریور در بجنورد برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام محمدی از برگزاری مراسم محوری گرامیداشت شهدای هشتم شهریور با حضور مردم و مسئولان استانی در محل مسجد انقلاب بجنورد خبر داد.

حجت‌الاسلام جلیل محمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به برگزاری مراسم بزرگ داشت شهدای هشتم شهریور، اظهار کرد: مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر فردا هشتم شهریورماه رأس ساعت 10 صبح در محل مسجد انقلاب بجنورد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در این مراسم، افزود: سخنران این مراسم محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌ شمالی است.

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به هفته اول شهریور که به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است، اضافه کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است تا قدردان تلاش و جان‌فشانی شهدای دولت این دو دولت‌مرد عمل و اندیشه باشیم.

وی ادامه داد: ادای احترام به مقام شامخ شهدای دولت، دو بزرگ‌مرد تاریخ انقلاب اسلامی شهیدان رجایی و باهنر فرصت مناسبی برای قدردانی از مدیرانی است که در زمان مدیریت خود خدمات شایانی به مردم به‌ویژه محرومان ارائه دادند.

حجت‌الاسلام محمدی با تأکید بر الگو گیری مدیران و مسئولان از روش اخلاقی و مدیریتی این دو شهید بزرگوار، تصریح کرد: قطعاً الگو گیری از مدیران موفق و اندیشمند می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات موجود باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر مدیران و مسئولان در انجام امور شاخصه‌های رفتاری و مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند قطعاً در خدمت‌گزاری به مردم موفق‌تر عمل می‌کنند

حجت‌الاسلام محمدی افزود: شهیدان رجایی و باهنر در زمان مدیریت خود با عملکرد خوبی که داشتند سبب اقتدار سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: عملکرد مثبت این دولتمردان عرصه عمل سبب شعله‌ور شدن آتش کینه و نفرت منافقان و درنتیجه شهادت این دو شهید والامقام شد./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات