۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۷۳۹۱۷۹
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

وحدت رویه در انجام کارها باعث پویایی مدیریت می شود

وحدت رویه در انجام کارها باعث پویایی مدیریت می شود
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: وحدت رویه در انجام کارها باعث پویایی مدیریت می شود، اگر وحدت نباشد مشکلات لاینحل باقی خواهد ماند و تمام کارها ابتر می ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار با اعضای شورای وحدت نیروهای انقلاب استان کرمانشاه بر اهمیت حفظ وحدت نیروهای انقلاب برای نیل به فردایی بهتر تأکید شد.

امام جمعه کرمانشاه با تسلیت ایام شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) از بیکاری به عنوان مشکل اساسی استان یاد کرد و گفت: برای رفع بیکاری ظرف 16 سال گذشته با همه استانداران صحبت کرده ام و راهکار ارائه داده ام و معتقدیم اگر مدیریت درست و بهینه در کارها اعمال شود بیکاری استان قابل حل شدن است.

آیت الله علما افزود: اگر بیکاری درست شود امنیت،آرامش ونشاط به استان می آید، زیرا بیشترین مشکل استان در گذشته در حوزه مدیریت بوده لذا امیدوارم این معضل اساسی درست شود و به سامان برسد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه اظهار کرد: وحدت رویه در انجام کارها باعث پویایی مدیریت می شود، اگر وحدت نباشد مشکلات لاینحل باقی خواهد ماند و تمام کارها ابتر می ماند.

وی با انتقاد از ارائه آمار و اطلاعات غیر علمی تصریح کرد: باید آمار و اطلاعات دقیق بدهیم زیرا وضعیت جامعه همه چیز را مشخص می کند و مردم نسبت به امور جاری بسیار دقیق بوده و رخدادها را به خوبی تشخیص می دهند.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه یادآور شد: به مخالفان دیدگاه های خود به‌عنوان دشمن نگاه نکنیم باید اختلاف سلیقه باشد تا این منجر به ترقی و پیشرفت کارها بشود.

امام جمعه کرمانشاه در خصوص ضرورت توجه جدی به فرامین امامین انقلاب یادآور شد: باید خط امامین انقلاب را حفظ کنیم و این جزو برنامه های اصلی ما باشد، لذا مسئولین باید در دسترس مردم باشند، پاسخگو باشند، دنبال کار مردم باشند وراهکار ارائه دهند.

امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: به رغم تمام مشکلات نباید نسبت به رخدادهای جامعه بی تفاوت نباشیم وقهر کنیم، لذا باید حول محور وحدت تمامی دیدگاه های خود را مطرح و مردم را حفظ نمائیم، بنابراین ضرورت دارد، شایستگان امور را دردست داشته باشند و شانه خالی نکنند./1400/

ارسال نظرات