۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۲
کد خبر: ۶۸۶۳۶۰
امام جمعه شهرستان چهاربرج:

دشمن در پی ضربه زدن به نهاد خانواده است

دشمن در پی ضربه زدن به نهاد خانواده است
آذربایجان غربی - حجت الاسلام جلالی گفت: مبلغان باید با امر به معروف و نهی از منکر به خانواده ها گوش زد کنند که هدف دشمنان اسلام ضربه زدن به اسلام و اساس خانواده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان غربی، حجت الاسلام جلالی امام جمعه شهرستان چهاربرج در اول خطبه برادران و خواهران دینی را به تقوای الهی دعوت کرد وگفت که تقوا  تنها راهی است که انسان را به کمال می رساند و در دنیا و آخرت به کمکش می آید و عاقبت بخیر می کند.

وی درادامه با اشاره به اتمام دوره شورای پنجم و به طبع آن ماموریت شهردار ضمن تقدیر از اعضاء دوره پنجم و شهردار گفت: امیدوارم دراین مورد هم همه عزیزان تقوا داشته باشند، چرا که این عزیزان هرچه در توان داشتند برای خدمت به همشهریان به کار گرفتند.

امام جمعه شهرستان چهاربرج در ادامه با هشدار به خانواده ها گفت: تهاجم فرهنگی دربعضی از مراسمات داد می زند و برای شهر ولایت مدار و شهید پرور  چون چهاربرج باعث تاسف است که یک عده بی توجه به‌ مسائل روز  در مراسمات شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کنند و اگر به این مسئله توجه نکنیم دامن همه را خواهد گرفت و از خانواده ها خواست که د راین باره دقت‌کنند که خدای‌ناکرده پیشیمانی ‌قابل جبران نیست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه درآستانه محرم قرار داریم گفت: رسالت امام‌ حسین(ع) همان احیاء امر به معروف‌ونهی از‌منکر بود؛ امروز مبلغان باید با امر به معروف و نهی از منکر به خانواده ها گوش زد کنند که هدف دشمنان اسلام ضربه زدن به اسلام و اساس خانواده است.

حجت الاسلام جلالی امام جمعه شهرستان چهاربرج در پایان گفت: ان شاءالله امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری مراسمات ماه محرم الحرام را به نحو احسن  انجام خواهیم داد و به دشمنان بهانه نخواهیم داد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ح. براتی
Netherlands
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
ساختمان فوق لاکچری "سلام" که توسط حسن روحانی برای دوره بازنشستگی آماده و تجهیز شده بود، دیروز پلمپ شد.
0
0