۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۶۳۷۷۱۶
معاون فرهنگی جامعه المصطفی:

تربیت دانش آموختگان قرآنی مهم ترین هدف المصطفی است

تربیت دانش آموختگان قرآنی مهم ترین هدف المصطفی است
حجت الاسلام کریمی تربیت دانش آموختگان قرآنی را مهم ترین هدف المصطفی دانست و گفت: احیای ارزش های قرآنی از اهداف انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام کریمی در نشست خبری بیست و پنجمین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی که امروز در سالن جلسات ساختمان مرکزی المصطفی برگزار شد با گرامی داشت ایام الله احیای ارزش ها و معارف قرآن کریم را از اهداف انقلاب دانست و گفت: اصل انقلاب اسلامی برگرفته از معارف قرآنی است.

معاون فرهنگی جامعه المصطفی ادامه داد: جامعه المصطفی در سال های فعالیت خود تلاش داشته است مخاطبانش را در ابعاد مختلف با تربیت قرآنی تربیت کند تا به عنوان منادیان فرهنگ قرآنی در سراسر جهان به فعالیت بپردازند.

وی تربیت دانش آموختگان قرآنی را مهم ترین هدف جامعه المصطفی دانست و گفت: المصطفی همواره تلاش می کند طلاب از بعد آموزشی، پژوهشی و مهارتی در زمینه های مختلف به عنوان الگویی در جهان اسلام بتوانند بدرخشند و ارزش های قرآنی را به جهانیان معرفی کنند.

حجت الاسلام کریمی با بیان این که معنویت، عقلانیت و عدالت پیام انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود، افزود: این پیام ها برخاسته از قرآن کریم است که امیدوارم در انجام این رسالت بزرگ موفق باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره قرآنی و حدیثی در راستای اهداف المصطفی برگزار می شود و در سال جاری بیست و پنجمین جشنواره آن برگزار خواهد شد که موجب شده است تا در کشورهای مختلف وابستگان به المصطفی و اقشار جامعه به سوی قرآن کریم جذب شوند./1324/پ202/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات