۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۵۵۶۶۵۷
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

۲۰ اسفند، آخرین مهلت نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه علمیه لرستان

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان از تمدید مهلت نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه خبر داد و گفت: تا ۲۰ اسفند ماه جاری علاقه مندان ورود به حوزه می توانند با مراجعه به سایت حوزه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
پذیرش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان، امروز(8 اسفندماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به تمدید مهلت نام نویسی در حوزه علمیه استان گفت: آخرین مهلت نام نویسی 20 اسفند ماه اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه روند نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه کند است، افزود: علاقه مندان نباید ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول کنند.

مهرابی به شیوه های تبلیغی و اطلاع رسانی در جامعه اشاره کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت تبلیغی خواهران مبلغ در سطح دبیرستان ها دانش آموزان از طریق تبلیغ چهره به چهره نسبت به پذیرش حوزه های علمیه آشنا می شوند.

وی ارسال پیامک از طریق مخابرات به همه مشترکین، نصب بنر در میادین اصلی شهرها، سخنرانی ائمه جمعه در خطبه های نماز جمعه، فعالیت تبلیغی مبلغان در مساجد و امام زادگان را از دیگر فعالیت ها برای اطلاع رسانی به خانواده ها و جوانان در زمینه پذیرش حوزه عنوان کرد.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه ظرفیت پذیرش حوزه علمیه خواهران لرستان 450 نفر اعلام شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 238 نفر ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه آمار داوطلبان ورود به حوزه تا روزهای پایانی به دو برابر ظرفیت پذیرش خواهد رسید، گفت: از بین داوطلبان کسانی که شرایط لازم را داشته باشند و در دوره های مصاحبه و آزمون امتیاز لازم را کسب کنند جذب حوزه می شوند.

مهرابی در ادامه یادآور شد: پذیرفته شدگان در سطح دو و سه در 12 مدرسه علمیه خواهران لرستان در علوم حوزوی ادامه تحصیل می دهند.

وی با بیان اینکه در سطح سه نیز 45 نفر در رشته های تخصصی پذیرفته می شود، یادآور شد: تاکنون 62 نفر نام نویسی کرده اند و پس از برگزاری آزمون ورودی افرادی که نمره قبولی کسب کنند، در مصاحبه شرکت خواهند کرد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به شیوه ها و راهکارهای جذب طلبه بررسی و به مدیران و معاونان مدارس ابلاغ شده است، گفت: در کنار همه اصول و قوانین کیفیت محوری در اولویت قرار دارد./9451//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات