۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۵۵۴۴۸۲
ایستاده پای انقلاب:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی پاسداری از دستاوردهای انقلاب است

مدیر حوزه علمیه لرستان حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را تجلی پاسداری از دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و گفت: ملت ایران با همدلی و همبستگی به ندای رهبری لبیک می گویند و با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 22 بهمن ماه تجلی غلبه اراده الهی بر ظالمین و مصداق عینی پیروزی خون بر شمشیر بود.

وی به دستاوردهای انقلاب و پیروزی آن اشاره و عنوان کرد: مهم ترین دستاورد آن استقلال و آزادی نظام جمهوری اسلامی بود و این ثمرات گرانقدری است که نیاز به پاسداری و پشتیبانی ملت دارد.

حجت الاسلام میناپور وظیفه ملت را پاسداری از دستاوردهای انقلاب که ثمره خون هزاران شهید است و آرزوی اولیا و انبیا الهی بوده است، عنوان و بیان کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه نماد اتحاد، یکپارچگی و پشتیبانی از نظام، پیروی از ولایت و ادامه راه امام راحل و سیره شهدا است.

وی ادامه داد: دشمنان با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه به دشمنان می فهمانند که ملت ایران پای انقلاب و ارزش های انقلابی و اسلامی ایستاده اند و از دستاوردهای انقلاب پاسداری می کنند.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه دشمنان این ایام مهم را تست می کنند و از این ایام به دنبال فرصت هستند برای ضربه زدن به انقلاب و باور مردم خاطرنشان کرد: حضور و همدلی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان و ایجاد ناامیدی بین آنان می شود.

وی اظهار داشت: ملت ایران اسلامی در ورود به 40 سالگی پیروزی انقلاب همچون سال های گذشته ثابت خواهند کرد که یک صدا و هماهنگ پای انقلاب و آرمان های آن ایستاده اند و برای پاسداشت عدالت، آزادی و سرافرازی  نظام جمهوری اسلامی در میدان حاضر هستند و از توطئه های دشمنان بیم ندارند./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات