۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۴۹۸۸۹۸

معرفی کتاب «انتخابات؛ لیلة القدر نظام اسلامی»

کتاب «انتخابات؛ لیلة القدر نظام اسلامی» شامل گزیده‌ای از آرا و نظرات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای درباره انتخابات در نظام مردم‌سالاری اسلامی است.
للل

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از سایت رهبر معظم انقلاب، انتشارات انقلاب اسلامی، وابسته به مؤسسه انقلاب اسلامی (حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی)کتاب «انتخابات؛ لیلة القدر نظام اسلامی»، نوشته سعید اشیری را منتشر کرده است.
 

کتاب «انتخابات؛ لیلة القدر نظام اسلامی» شامل گزیده‌ای از آرا و نظرات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای درباره انتخابات در نظام مردم‌سالاری اسلامی است.

«انتخابات لیلة القدر نظام اسلامی» حاوی مجموعه نظرات، رهنمودها و مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی است که طی یک دوره ی 22 ساله(1390-1368) و در مقاطع مختلف درباره‌ی انتخابات بیان شده است.

گردآورنده‌ی کتاب، پس از تعیین عنوان هر قطعه از بیانات، به ترتیب تاریخ، آنها را تنظیم و در قالب کتاب ارائه نموده است. در بخشی از کتاب به استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب آمده است: «برپایی نظام جمهوری اسلامی و مشارکت مردم در تمام برنامه‌ها و تصمیم‌گیری‌های اساسی آن، بر تمامی تصورات و برداشت‌های نادرست از اسلام و حکومت اسلامی، خط بطلان کشید.»

کتاب پیش‌رو گردآوری بخش مبسوطی از بیانات و نظرات مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای است که مطالعه‌ی آن خصوصاً به اهالی سیاست و نخبگان جامعه توصیه می‌شود. بیان روان،حکمت عیان، منطق مستحکم و دلالت‌های جامع در گفته‌ها و نوشته‌های معظم له، در بینش و داوری اهالی نظر و تأمل به ویژه فعالان عرصه‌ی سیاست و فرهنگ مؤثر و مفید فایده خواهد بود.

کتاب «انتخابات؛ لیلة القدر نظام اسلامی» محصول انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به مؤسسه انقلاب اسلامی (حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی) است. این کتاب در آستانه برگزاری انتخابات مجلس نهم روانه کتابفروشی‌ها شد. علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن‌های 66483695 و 66483975-021 تماس حاصل نموده و یا به نشانی پست الکترونیکی book@khamenei.ir مکاتبه نمایند.

گفتنی است، انتشارات انقلاب اسلامی چاپ نخست کتاب «انتخابات؛ لیلة القدر نظام اسلامی» را در شمارگان پنج هزار نسخه و ۲۳۰ صفحه در سال ۱۳۹۰ منتشر کرده است./ ۹۲۵/ د۱۰۲/ش

 

ارسال نظرات