۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۳۰۹۸۱۳
رییس تبلیغات اسلامی دلفان:

مردمی بودن برنامه های دهه فجر مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی دلفان با اشاره به نقش آفرینی مردم در صحنه های گوناگون و دوران پیروزی انقلاب، گفت: امروز نیز مردمی بودن برنامه های دهه فجر باید در اولویت فعالیت اعضای ستاد کمیته دهه فجر قرار گیرد.
رئيس سازمان تبليغات دلفان لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سید نصرت‌الله موسوی رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان، صبح امروز، در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر این شهرستان که در محل فرمانداری شهرستان دلفان برگزار شد، گفت: مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان برگزار می شود.

 

وی با بیان این که این نشست ها به منظور برنامه ریزی و هماهنگی ویژه برنامه های ستاد دهه فجر شهرستان دلفان برگزار می شود، تأکید کرد: کمیته‌ ستاد دهه فجر باید نسبت به ارتقا کیفی برنامه‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که حضور مردم در عرصه های مختلف موجب پیروزی می شود، عنوان داشت: حضور مردم در دوران انقلاب نیز به خوبی نقش آفرینی کرد.

 

وی با تأکید بر این که مردمی بودن برنامه های دهه فجر در اولویت فعالیت اعضای ستاد دهه فجر قرار گیرد، افزود: مردمی ترین رکن برنامه های دهه فجر هیأت های مذهبی است.

 

رییس تبلیغات اسلامی دلفان از ایام دهه فجر به عنوان ایامی بسیار مهم یاد کرد و اظهار داشت: سرنوشت ملت ایران در این روزهای پرافتخار رقم خورد.

 

وی در ادامه با اشاره به این که مردم ایران اسلامی با براندازی حکومت دوهزار و 500 ساله نظام شاهنشاهی نظام جمهوری اسلامی ایران را برپا کردند، تصریح کرد: در این ایام مردم آموزه های دینی را در کشور ساری و جاری کردند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که امروز نظام جمهوری اسلامی یک واقعیتی است که دنیا روی آن حرف دارد و مورد ارزیابی و رصد سیاستمداران بزرگ جهان بوده است، ادامه داد: باید همواره در این زمینه هوشیار باشیم و در انجام وظایف خویش کوتاهی نکنیم.

 

وی با تأکید بر این که اعضای ستاد دهه فجر تبلیغات اسلامی دلفان برنامه های دهه فجر را جدی تر بگیرند، گفت: با پرهیز از انجام فعالیت های روتین و روزمره، باید در راستای انجام برنامه های مناسب و با خروجی مثبت گام بردارند.

 

شالوده انقلاب اسلامی الهام گرفته از متن قرآن کریم است

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان با بیان این که اساس و شالوده انقلاب اسلامی الهام گرفته از متن و بطن قرآن کریم است، اظهار داشت: باید در جهت ترویج هرچه بیشتر فرهنگ قرآنی در جامعه گام برداشت.

 

وی در ادامه برگزاری جشنواره قرآنی، مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، برگزاری محفل انس با قرآن کریم و مسابقات حفظ و قرائت قرآن را از جمله برنامه های اجرایی در دهه فجر بیان کرد.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: برگزاری سلسله نشست های گفتمان دینی در مدارس و مساجد، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران تشکل های دینی ازدیگر برنامه های دهه فجر امسال است.

 

وی با بیان این که رسالت تبلیغات اسلامی دلفان در زمینه برنامه ریزی مدون و مناسب در جهت اجرای ویژه برنامه های دهه فجر سنگین تر می‌شود، گفت: باید اهتمام ویژه ای نسبت به این مهم داشته باشید.

 

رییس تبلیغات اسلامی دلفان با بیان این که برگزاری برنامه های دهه فجر در راستای تبیین اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: اعضای کمیته ستاد دهه فجر دلفان باید به وظایف و مسؤولیت های خویش به خوبی آگاه بوده و نسبت به دسیسه های دشمن آگاه باشند.

 

وی در ادامه با اشاره به این که دهه فجر امسال در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود، گفت: باید از ظرفیت دهه فجر برای حضور پرشور مردم در انتخابات بهره مند شویم./9459/202/ب3

ارسال نظرات