۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۲۸۸۵۹۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

دشمنان به دنبال تضعیف جایگاه رهبری و باور دینی مردم در ایران اسلامی هستند/ نابودی اسرائیل واقعیتی نزدیک

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: علما و روحانیان امروزه در یک شرایط بسیار سرنوشت‌ساز قرار گرفته‌اند و باید مراقب باشند، چرا که دشمن دو نقطه را هدف قرار داده است، نخستین هدف رهبری و دیگری باور مردم است که اگر دین و باورها از بین بروند مردم خود به خود از بین خواهند رفت.
حجت الاسلام علي نعمت اللهي، مديرکل سازمان تبليغات اسلامي استان بوشهر

حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به هشدار رهبر انقلاب در مورد نابودی اسرائیل گفت: رژیم صهیونیستی قطع‌ی قین با این بیان رهبری دچار اضطراب شده است، چرا که آن‌ها ارزیابی‌های رهبر انقلاب را می‌فهمند و پیش‌بینی‌های ایشان همواره درست بوده است.

 

وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب بسیار سنجیده و آینده‌نگرانه حرف می‌زنند، اظهار کرد: غربی‌ها و رژیم صهیونیستی رهبری را یک سیاستمدار حرفه‌ای در منطقه می‌دانند و به این دلیل اضطراب دارند که نابودی اسرائیل یک واقعیت نزدیک است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین در ادامه با تأکید بر این‌که رژیم غاصب صهیونیستی گور خود را در منطقه کنده است، عنوان کرد: امروزه شاهد مهاجرت معکوس در سرزمین‌های اشغالی هستیم و جمعیت قابل توجهی سالیانه از اسرائیل خارج می‌شوند؛ نخبگان اسرائیلی تأکید دارند که از وضعیت حاضر خسته شده‌اند و بالغ ‌بر 6 میلیون نفر از یهودیان گذرنامه دوگانه دارند.

 

حجت‌الاسلام نعمت‌اللهی با اشاره به بیان رهبری و تعبیر ایشان از شورای نگهبان به عنوان چشم بینای نظام خاطرنشان کرد: شورای نگهبان، نگهبان قانون اساسی و قوانین جاری کشور است و از حسن اجرای قوانین در جامعه مراقبت کرده و در مقابل قانون‌گریزی‌ها و رخنه دشمنان به کشور می‌ایستد.

 

وی با بیان این‌که بازار سیاست بازار داغی است، تصریح کرد: برخی گروه‌ها که منافع آن‌ها به خطر می‌افتد به نهادهای جامعه شبهه وارد کرده و مسؤولان این نهادها را مورد هجمه قرار می‌دهند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین افزود: باید قوانین قاطع اجرا شوند، چرا که دشمن در کمین نشسته و می‌خواهد افرادی را وارد مناسبات قانون‌گذاری کشور کند.

 

این مسؤول با اشاره به نقش شورای نگهبان در برگزاری انتخابات یادآور شد: این نهاد نظارتی باید در مسأله انتخابات هماهنگ عمل کند و هیچ‌گاه نباید منافع ملی فدای انتخابات شود؛ انتخابات جایی برای تسویه حساب‌های شخصی نیست و دعواهای سیاسی در هیچ زمانی نتیجه‌ای مثبت برای مردم نداشته است.

 

حجت‌الاسلام نعمت‌اللهی با بیان این‌که روحیه انقلابی به طور کامل مشخص و روشن است، گفت: ایران کشوری است که رژیم 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی را سرنگون کرده است، بنابراین ملت ایران انقلاب را خوب می‌شناسند؛ ما برای رواج فرهنگ دینی در کشور و احیای ارزش‌های الهی انقلاب کردیم.

 

وی اضافه کرد: کسی که به شعارهای «نه غربی؛ نه شرقی جمهوری اسلامی»، «استقلال، آزادی جمهوری اسلامی» و دیگر اهداف انقلاب ایمان داشته باشد انقلابی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این‌که علماء و حوزه‌های علمیه نقش بسیار مهمی در شکل‌گیری انقلاب داشتند، اظهار کرد: انقلاب ایران از دل یک قدرت اجتماعی بیرون آمد و یکی از رده‌های شکل‌گیری قدرت سیاسی برگرفته از قدرت اجتماعی است که پایداری بیشتری داشته و می‌تواند ادامه حیات دهد.

 

این مسؤول با اشاره به این‌که قدرت اجتماعی 3 پایه دارد، عنوان کرد: مردم، جامعه و رهبری سه پایه مهم قدرت اجتماعی هستند و هنر رهبری این است که بین حامعه و مردم پیوند برقرار می‌کند.

 

حجت‌الاسلام نعمت‌اللهی در ادامه تصریح کرد: در جامعه دینی ایران، جنس مؤلفه‌های قدرت اجتماعی فرق می‌کند، چرا که باور مردم شیعی است و دو پایه مهم با عنوان خط سرخ حسینی و اندیشه سبز مهدوی و انتظار دارد و طبیعی است که جنس مردم هم فرق دارد.

 

وی در پایان گفت: علما و روحانیان امروزه در یک شرایط بسیار سرنوشت‌ساز قرار گرفته‌اند و باید مراقب باشند، چرا که دشمن دو نقطه را هدف قرار داده است، نخستین هدف رهبری و دیگری باور مردم است که اگر دین و باورها از بین بروند مردم خود به خود از بین خواهند رفت./955/302/ب2

ارسال نظرات