۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۲۸۷۷۸۰
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

بازسازی عملیات نصر چهار در لرستان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان از بازسازی عملیات نصر چهار در لرستان خبر داد و گفت: این مراسم به میزبانی سپاه شهرستان الیگودرز برگزار می شود.
دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سرهنگ یدالله دلارام، دبیر ستاد هفته دفاع مقدس لرستان، ظهر امروز، در جمع خبرنگاران خرم آباد با اشاره به ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: در نخستین روز از این هفته مراسم رژه نیروهای مسلح به میزبانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در خرم آباد برگزار می شود.

 

وی بازسازی عملیات بزرگ نصر چهار را از برنامه های هفته دفاع مقدس بیان کرد و افزود: عملیات نصر چهار به مناسبت هفته مقدس بازسازی می شود.

 

دلارام با بیان این که مراسم بازسازی عملیات نصر چهار در شهرستان الیگودرز برگزار می شود، گفت: این مراسم به صورت عمومی اجرا می شود.

 

وی غبارروبی گلزار شهدا به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان و اجرای طرح(سپاس) به منظور تجلیل از رزمندگان و جانبازان توسط دستگاه های اجرایی استان را از دیگر برنامه های سپاه لرستان در هفته دفاع مقدس بیان کرد.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: برگزاری جشنواره عکس بسیج استان با موضوعات سبک زندگی ایرانی اسلامی و فعالیت های بسیج از دیگر برنامه های سپاه لرستان در هفته دفاع مقدس است.

 

وی با اشاره به پیش رو بودن آغاز سال تحصیلی در مدارس عنوان داشت: همزمان با به صدا درآمدن زنگ مهر در مدارس استان راویان دفاع مقدس با حضور در مدارس حوادث دوران دفاع مقدس را برای جوانان بازگو می کنند.

 

دلارام سخنرانی فرماندهان دفاع مقدس در نماز جمعه استان را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس بیان کرد.

 

وی با اشاره به سخنرانی در مساجد، سخنرانی در ادارات، سازمان های لشکری، کشوری و مساجد استان خاطرنشان کرد: این مراسم در جهت تبیین نقش همدلی و همزبانی نیروهای مسلح و عموم مردم در هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.

 

دبیر ستاد هفته دفاع مقدس لرستان برپایی نمایشگاه اسناد دفاع مقدس با مشارکت نهادها و ادارات مرتبط را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس بیان کرد و گفت: سرکشی به خانواده های معظم شهدا و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، اجرای نمایش خیابانی لحظه شهادت در مدارس، نشست تخصصی نقد کتاب( مهمان هایی با کفش های لنگه به لنگه) با حضور نویسندگان و اساتید از دیگر برنامه های تدوین شده جهت اجرا در هفته دفاع مقدس است.

 

گفتنی است، اهدای شناسنامه هویتی فرمانده شهید خدارحم کریمیان(از رزمندگان لشکر 84 خرم آباد) به خانواده این شهید، از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در استان لرستان است./9459/202/ب3

ارسال نظرات