۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۲۸۱۱۰۱
رییس تبلیغات اسلامی شهرری:

همایش بزرگ طرح ملی قرآنی 1449 در شهرری برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرری گفت: همایش بزرگ طرح ملی قرآنی 1449 در راستای تجلیل از فعالان قرآنی با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های قرآنی و علاقه‌مندان به برنامه‌های قرآنی در شهرری برگزار می‌شود.
حجت الاسلام صادقي کيا

حجت‌الاسلام ذاکر صادقی‌کیا رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری همایش بزرگ قرآنی در شهرری خبر داد و گفت: همایش بزرگ طرح ملی قرآنی 1449 در راستای تجلیل از فعالان قرآنی با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های قرآنی و علاقه‌مندان به برنامه‌های قرآنی در شهرری برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه این همایش با حضور مسؤولان برجسته شهر ری برگزار می‌شود، افزود: این همایش روز سه‌شنبه ساعت 17 بعد از ظهر به تاریخ 27 مرداد در مصلی بزرگ شهرری برگزار می‌شود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرری عنوان کرد: بیش‌بینی ما این است که در این همایش حدود 3 هزار نفر از دوستداران قرآنی و خانواده‌های آنها شرکت خواهند داشت.

 

وی افزود: در این همایش از حافظان کل قرآن، کسانی که سوره یاسین را حفظ کردند، چهره‌های برتر قرآنی و مدیران فعال مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآنی شهرستان تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

حجت‌الاسلام صادقی‌کیا اظهار داشت: حجت‌الاسلام محمد رضا کرباسی مدیر حوزه علمیه امیرمومنان(ع) در این مراسم به ایراد سخن خواهد پرداخت و گزارش مراسم از سوی شبکه قرآن و رادیو قرآن به صورت زنده پخش خواهد شد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرری در پایان خاطرنشان کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرری از کلیه دوستداران و علاقه‌مندان به قرآن دعوت می کند در این مراسم با شکوه شرکت کنند./807/ت302/ب4

ارسال نظرات