۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۲۳۲۴۰۳
نگاهی به فعالیت طلاب هنرمند تهرانی؛

فیلمسازی طلاب حلقه مفقوده تولید آثار دینی

خبرکزاری رسا ـ مسؤول خانه رسانه طلاب تهران به برگزاری دوره های فیلمسازی ویژه طلاب اشاره کرد و گفت: آموزش طلاب برای ساخت فیلم به دلیل وجود روحیه معنوی و دینی در آنها سبب تولید فیلم هایی مطلوب در زمینه دین می‌شود.
طلاب فيلم ساز
ابراهیم میر عزیزی، مسؤول خانه رسانه طلاب تهران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با توجه به برگزاری دومین دوره فیلمسازی، ویژه طلاب و روحانیان به بیان فعالیت‌ها و برنامه‌های این مؤسسه پرداخت.
 
وی با توجه به دومین سال فعالیت خانه رسانه طلاب در زمینه فیلمسازی به اهداف اصلی این مؤسسه اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری دوره های فیلمسازی، آشنایی و آموزش طلاب برای آمادگی و حضور در عرصه مدیریت فیلم و در صورت امکان تولید فیلم است.
 
میر‌عزیزی استقبال طلاب را در دوره فیلمسازی پرشور بیان کرد و اظهار داشت: استقبال فراوان طلاب از این دوره ها باعث ادامه دوره فیلم سازی شد و مؤسسه تلاش می کند با توجه به این استقبال دوره ها را تخصصی کرده و در قالب انیمیشن، فیلم کوتاه و فیلم مستند برگزار شود.
 
مسؤول خانه رسانه طلاب تهران به محدود شدن فعالیت خانه طلاب اشاره و تصریح کرد: با توجه به وجود ظرفیت های موجود خانه رسانه طلاب سعی دارد در زمینه فیلمسازی به نتیجه دلخواه در زمینه فیلم برسد اما به علت کمبود فضا و مکان فعالیت ها محدود می شود.
 
وی با اشاره به ساخت فیلم توسط طلاب این مؤسسه با شرایط موجود و امکانات محدود گفت: دوره فیلم سازی امسال طلاب را موظف کرده در زمینه برگزاری جشنواره محرم به ساخت فیلم بپردازند و آثار درخور توجهی از سوی طلاب ارائه شد.
 
میر عزیزی به اهمیت وجود روحیه معنوی طلاب در مسیر ساخت فیلم‌های دینی اشاره کرد و افزود: حضور طلاب در فضای معنوی حوزه نتیجه دینی دارد و این زمینه معنوی باعث می شود فیلم های که توسط طلاب دینی ساخت می شود توجه به دین و معنویت در آن‌ها رعایت شود.
 
مسؤول خانه رسانه طلاب تهران در پایان برای حمایت از دوره های فیلمسازی طلاب همکاری بیشتر مسؤولان و نهادهای مربوطه را خواستار شد و خاطر‌نشان کرد: طلاب با توجه به کمبود امکانات در این زمینه تلاش های قابل توجه و فیلم هایی با بودجه خود ساخته اند؛ بنابراین اگر حمایت های بیشتری از این طلاب شود در زمینه فیلمسازی به نتیجه دلخواه خواهیم رسید./1322/ت302/س
ارسال نظرات