۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۱۷۰۴۷۷
آیت الله طه محمدی:

مشارکت حداکثری اقتدار نظام اسلامی را به نمایش می‌گذارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در همدان گفت: دشمنان نظام درصدد هستند تا به هر شکل ممکن مانع از حضور حداکثری مردم در انتخابات شوند و در این مسیر از تمام توان و ظرفیت های خود استفاده می کنند.
طه محمدي نماينده ولي فقيه در همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، آیت الله غیاث‌الدین طه ‌محمدی، امام جمعه همدان، امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) تجلی نور خداوند متعال بر روی زمین است، علم، جلال، کمال و عزت بی‌نهایت خدا و تمام صفات و اسمای اعظم الهی در وجود حضرت محمد(ص) تجلی یافته است.

 

وی ادامه داد: تمام خلقت و هستی مدیون آفرینش پیامبر اعظم(ص) است، معراج حضرت اوج عظمت و مقام والای ایشان را نشان داد، پیامبر(ص) در معراجی به مقامی رسید که هیچ یک از مخلوقان و ملائکه به آن راه ندارند.


آیت الله طه محمدی با بیان فرا رسیدن ایام انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: دشمنان نظام در صدد هستند تا به هر شکل ممکن مانع از حضور حداکثری مردم در انتخابات شوند و در این مسیر از تمام توان و ظرفیت های خود استفاده می کنند، اما به فضل الهی ملت ایران یک بار دیگر با مشارکت حداکثری خود اقتدار نظام را به نمایش می گذارند.

امام جمعه همدان افزود: بررسی سوابق و توانمندی های کاندیداهای ریاست جمهوری و به تبع آن انتخاب فرد اصلح مهم ترین وظیفه پیش روی ملت عزیز ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: ملت شریف ایران فارغ از حمایت و طرفداری از کاندیدای مورد نظر در بیست چهارم خرداد ماه جاری با وحدت و هم دلی خود حماسه دیگری را خلق می کنند و برگ زرین دیگری را در تاریخ نظام اسلامی به ثبت می رسانند./967/پ201/س

ارسال نظرات