۰۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۱۱۹۶۰۲

نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در خوزستان افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین نمایشگاه بزرگ رسانه های دیجیتال در راستای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ علوم رسانه در بین اقشار مختلف جامعه در خوزستان آغاز به کار کرد.
نمايشگاه ديجيتال
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نمایشگاه بزرگ رسانه های دیجیتال با حضور سید جعفر حجازی استاندار و حجت الاسلام سپهر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گشایش یافت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به نرم افزار هایی که در این نمایشگاه برای دید عموم تدارک دیده شده، اشاره کرد و ابراز داشت: از بارزترین جلوه های این نمایشگاه بخش بازی های رایانه ای ویژ کودکان و جوانان است که خوشبختانه با استقبال چشم گیری از مردم نیز مواجه شده است.

همچنین سید جعفر حجازی استاندار خوزستان با اشاره به تحولات الکترونیکی که در کشور در حال رخ دادن است، اظهار داشت: با نیروی جوان و تحصیل کرده ای که در سطح کشور وجود دارد می توان ایران را به مراتبی از علم رساند که حرف اول در جهان را بزند.

وی افزود: این چنین نمایشگاه ها افقی جدید را برای جوانان باز و آن ها را به فناوری های روز سوق می دهد که انشاءالله بتواند آنها را در برابر توطئه ها و دسیسه های جوان آگاه و هوشیار سازد.

استاندار خوزستان به نقشه های شوم دشمنان نسبت به منحرف کردن جوانان و نوجوانان با استفاده از ابزار آلات روز دنیا اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن امروزه با ابزار های پیشرفته خود می خواهد عقاید نسل جوان را مورد تجاوز قرار داده؛ از این رو همه کارشناسان و نخبگاه عرصه علم و دانش باید با همه قوا در برابر این گونه توطئه ها ایستادگی کرده و آنهارا از بین ببرند./9458/پ203/ص
ارسال نظرات