۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۴۳۰۴۷۴

همایش بزرگ طلایه داران تبلیغ در زنجان برگزار می شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان با اشاره به برگزاری همایش بزرگ طلایه داران تبلیغ در زنجان گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان همایش طلایه‌داران تبلیغ مختص مبلغین و مبلغات با سخنرانی رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار می‌شود.
حجت الاسلام صفی یاری

حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری، مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، از برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ در زنجان خبر داد و اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان همایش طلایه‌داران تبلیغ مختص مبلغین و مبلغات با سخنرانی رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پرچم‌داران بصیرت با سخنرانی حجت‌الاسلام خاموشی گفت: در همایش بزرگ پرچم‌داران بصیرت و فعالان هیئتی و مدیحه‌سرایی توضیحات لازم در خصوص ماه مبارک رمضان بیان خواهد شد.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به دیگر برنامه های رییس سازمان تبلیغات کشور در زنجان افزود: دیدار با امام‌جمعه زنجان، استاندار زنجان و برگزاری شورای اداری از دیگر برنامه های سفر یک روزه حجت الاسلام خاموشی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به استان زنجان است.

حجت الاسلام صفی یاری در ادامه به مساجد محوری در استان اشاره و خاطر نشان کرد: این مساجد فعال‌تر هستند و در کارکردهای متنوع فعالیت می‌کنند و در حال حاضر ۲۹ مسجد محوری شهری و روستایی در استان وجود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری همایش طلایه‌داران محراب، گفت: دهه آخر ماه شعبان مورد تکریم و بزرگداشت مساجد است و هدف از این همایش تکریم مساجد و زمینه‌سازی برای برنامه‌ریزی بهتر برای مساجد است.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به ضرورت تبیین شاخصه های انقلاب اسلامی در مسجد تصریح کرد: مساجد مجموعه‌های خودجوش در حوزه انقلاب اسلامی هستند و لازم است که دستاوردهای انقلاب از طریق همین مساجد بیان و تبیین شود.

حجت الاسلام صفی یاری در پایان به اهمیت فعالیت ائمه جماعات در مساجد و جایگاه آنها اشاره کرد و افزود: مسجدی که امام جماعت ندارد یک ضلع اصلی آن ناقص است؛ البته در زمینه مساجد نیز کارهای خوبی صورت می گیرد از جمله این که بانک اطلاعاتی ۱۰۰ مسجد در استان زنجان جمع آوری شده و مابقی هم در دست ثبت در سامانه است. //302/ب/949

ارسال نظرات