۱۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۹۹۸۹۱

اعلام حمایت امام جمعه اهواز از نامزدی آیت الله مهدوی کنی

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری با حمایت از کاندیداتوری آیت الله مهدوی کنی برای ریاست مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: در صورت کاندیدا شدن آیت الله مهدوی کنی به ایشان رأی خواهم داد.
آيت الله جزايري
آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و عضو مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با حمایت از کاندیداتوری آیت الله مهدوی کنی برای ریاست مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: در صورت کاندیدا شدن آیت الله مهدوی کنی به ایشان رأی خواهم داد.

رییس شورای حوزه علمیه خوزستان در ادامه به فضا سازی های رسانه ای اشاره کرد و افزود: اعضای مجلس خبرگان شخصیت های علمی، مومن و سیاست دیده ای هستند و نمی توان با فضاسازی رسانه‌ای در رأی و نظرشان برای انتخاب رییس جدید مجلس خبرگان تغییر بوجود آورد؛ بلکه آنان براساس تکلیف شرعی خود عمل خواهند کرد.

امام جمعه اهواز موضوع انتخاب هیأت رییسه مجلس خبرگان را مسأله داخلی این نهاد عنوان کرد و اظهار داشت: انتخابات هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری هر دو سال یک بار انجام می شود و مسأله جدیدی نیست؛ رسانه ها نباید بدون ملاحظه شأن و جایگاه خبرگان وارد مسائل داخلی این نهاد شوند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان به دستور کار جلسه 17 اسفند مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: اولین و مهمترین دستور کار جلسه خبرگان که صبح فردا برگزار می شود، انتخاب هیأت رییسه جدید مجلس است و پس از آن مجلس روال طبیعی خود را در پیش خواهد گرفت و موضوعات دیگر در دستور کار قرار خواهند گرفت.

گفتنی است؛ انتخابات هیأت رییسه چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری صبح فردا، 17 اسفند ماه در تهران برگزار می شود./945/ت302/ص
ارسال نظرات