۱۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۹۹۶۰۱
جانشین نماینده ولی فقیه سپاه کربلا:

ترویج آموزه های قرآنی، سدی در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ جانشین نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا مازندران جامعه قرآنی را مصون از هر‌گونه خطر و هجمه دانست و تأکید کرد: اگر در جامعه ما آموزه‌های قرآنی در بخش‌های مختلف جامعه نهاینه شده باشد، هیچ قدرتی توان مقابله با نظام اسلامی را نخواهد داشت.
آموزه هاي قرآني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید محمد شفیع سیدی، جانشین نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا مازندران روز گذشته در مراسم افتتاحیه جشنواره قرآنی و مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم پایگاه های بسیج طلاب سپاه کربلا در ساری، گفت: ترویج فرهنگ قرآنی و انس با قرآن کریم جامعه اسلامی و به ویژه نسل جوان را در مقابل تهاجم فرهنگی و آسیب های جنگ نرم دشمن مصونیت می بخشد.

وی افزود: قرآن گنجینه عظیمی از برنامه های تعالی بخش است که استخراج و ترویج آن امت اسلام را از خطر نفاق، فتنه و کفر نجات می دهد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به توجه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی به مباحث دینی و قرآنی گفت: در سی سال گذشته مسائل دینی و قرآنی در کشور از رشد بسیار بالایی برخوردار بوده است.

حجت الاسلام شفیع سیدی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت قرآن کریم به پیروزی رسید، افزود: امروز نیز این نظام الهی با تکیه بر آموزه‌های الهی و قرآنی به اهداف بلند خود دست یافته است.

وی، ترویج و تقویت آموزه‌های قرآنی در سطوح مختلف جامعه را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: مفاهیم قرآنی باید همه شؤون زندگی فردی و اجتماعی ملت ایران اسلامی نهادینه شود.

جانشین نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا مازندران، عدم توجه به آموزه های الهی و قرآنی را یکی از مهم ترین نقاط ضعف بشر امروز عنوان کرد و گفت: توجه به آموزه های قرآنی تنها عامل رفع ناهنجاری ها و مشکلات دنیای مادی امروز است.

حجت الاسلام شفیع سیدی، جامعه قرآنی را مصون از هر‌گونه خطر و هجمه دانست و تأکید کرد: اگر در جامعه ما آموزه‌های قرآنی در بخش‌های مختلف جامعه نهاینه شده باشد، هیچ قدرتی توان مقابله با نظام اسلامی را نخواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به برنامه های گسترده قرآنی در سپاه استان اظهار داشت: توسعه برنامه های قرآنی در بین اعضاء و کارکنان رسمی و وظیفه در رأس برنامه های سپاه قرار دارد.

گفتنی است، دومین جشنواره قرآنی و مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم بسیج طلاب سپاه کربلا مازندران روز گذشته با شرکت بیش از صد نفر از اعضای این پایگاه ها در سالن شهید میثمی سپاه استان برگزار شد./950/پ202/ص
ارسال نظرات