۱۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۹۹۵۹۶
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری:

استقلال و آزادی جمهوری اسلامی الگویی برای کشور های اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهشهر با تأکید براین که سرنوشت دیکتاتوری و سرسپردگی سقوط و نابودی است، خاطرنشان کرد: استقلال و آزادی جمهوری اسلامی الگویی برای دیگر کشور های اسلامی است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر، در خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان با اشاره به تحولات اخیر در خاورمیانه گفت: مردم جهان با شنیدن قرآن و جهان اسلام به اسلام گرایی روی آوردند و باید این خیزش اسلام را به سراسر جهان صادر کنیم.

وی اظهار داشت: وحدت رویه شیعه با روضه خوانی ها، عزاداری و مرجعیت شکل گرفته و اکنون نیز به همین دلیل در جهان گسترش یافته است و نباید نادیده گرفته شود.

خطیب جمعه بهشهر با اشاره به حرکت های گسترده مردم در مصر و لیبی و برخی از مناطق خاورمیانه تصریح کرد: اکنون مصر و کشورهای دیگر به این فکر هستند که باید دوشادوش ایران و جلوتر از آن حرکت کنند چرا که در بسیاری از موارد با عدم برنامه ریزی مناسب عقب مانده اند.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با بیان این که کشور مصر در طول بیش از سی سال گذشته به اندازه 300 سال عقب مانده است و باید جبران این عقب ماندگی ها باشد، ادامه داد: مصر با سرعت در حال حرکت است و بر آن است تا عزت مصر را دوباره باز گرداند و اسلام را در این کشور به عنوان مرجعیت معرفی کند.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با بیان این که کشورهای عربی باید از پراکندگی در بین خود خودداری کنند، خاطر نشان کرد: وحدت رویه مهم ترین عامل پیروزی است و اعراب نباید این مسأله مهم را نادیده بگیرند.

امام جمعه بهشهر با تأکید براین که سرنوشت دیکتاتوری و سرسپردگی سقوط و نابودی است، خاطرنشان کرد: استقلال و آزادی جمهوری اسلامی الگویی برای دیگر کشور های اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین جباری افزود: متأسفانه در سال های اخیر جمعیت یک میلیارد و 600 هزار نفری مسلمان در جهان نتوانستند با فراهم کردن یک لشکر از مسلمانان، جلوی القائات بی مورد دشمان را بگیرند که این مسأله باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: گروه هایی برخی به بهانه اسلام، انسانیت را زیر پا گذاشته اند که نباید چنین باشد و باید با اتحاد و برادری و انسجام جلوی این مسائل گرفته شود.

امام جمعه بهشهر یادآور شد: باید مراقب باشیم که دشمنان القای شبهه نکنند و با نادیده گرفتن وحدت رویه، امید به دشمن ندهند که این مسأله بسیار خطرناک و نگران کننده است.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با اشاره برخی القاعات در کشور بر علیه مسؤلان نظام اظهار داشت: خوشبختانه مسؤولان خدمات وسیعی را ارائه داده اند و امکانات مختلف ایران در داخل و خارج موجب فخر و مباهات ملت ایران است.

وی گفت: استقبال بی نظیر مردم لرستان از رییس جمهور بیانگر خدمات ارزنده انجام شده به این مردم و سایر مناطق کشور است و اگر در برخی از موارد کم کاری شده است، جبران می شود.

امام جمعه بهشهر افزود: خدمات آگاهانه و بی منت مسؤولان، دلسوزی ها و برنامه های مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی باید بدرستی انعکاس داده شود و قدردانی و قدرشناسی از این نعمات انجام شود./950/پ201/ص
ارسال نظرات