۱۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۹۷۳۹۰
استاندار مازندران:

انقلاب اسلامی الگویی برای حرکت‌های حق‌طلبانه دنیا تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ استاندار مازندران حرکت‌های آزادی‌خواهانه در دنیا‌ به ویژه‌ خاورمیانه را برگرفته از حرکت ملت ایران در سال 57 دانست و گفت: انقلاب اسلامی امروز به عنوان الگویی برای حرکت های حق طلبانه و آزادی خواهانه دنیا تبدیل شده است.
استاندار مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سیدعلی اکبر طاهایی، استاندار مازندران، امروز در جمع خبرنگاران گفت: حضور و بیداری ملت ایران در ۲۲ بهمن امسال همه توطئه ها، ترفندها، فتنه ها و نقشه های توطئه گران و استکبارستیزان علیه ملت ایران را نقش برآب می کند.

استاندار مازندران افزود: انقلاب اسلامی به همه مستضعفان جهان فهماند که می توان با دست خالی مبارزه کرد و این برای مردم امروز مصر سرمشق خوبی است.

طاهایی اظهار داشت: امیدواریم همچنان که ماه بهمن، ماه پیروزی انقلاب اسلامی بود، این ماه نیز زمان پیروزی قیام مردمی کشورهای منطقه باشد.

وی خاطرنشان کرد: کشورهای غربی از قیام‌های مردمی در کشورهای خاورمیانه در هراسند؛ زیرا می‌ترسند حکومتی مانند حکومت ایران درکشور مصر به وجود آید.

نماینده عالی دولت با بیان این که امروز خاورمیانه جدیدی با محوریت اسلام ناب در حال شکل‌گیری است، تصریح کرد: کشورهای غربی به ویژه آمریکا دیگر توان مقابله با قدرت اسلام را ندارند.

طاهایی با تأکید براین که اسلام‌خواهی به زودی همه دنیا را فرا خواهد گرفت، بیان داشت: خیزش مردمی در خاورمیانه نشان دهنده بیداری اسلامی در مردم کشورهای منطقه است.

استاندار مازندران حرکت‌های آزادی‌خواهانه در دنیا و به ویژه در خاورمیانه را برگرفته از حرکت ملت ایران در سال 57 دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز به عنوان الگویی برای حرکت های حق‌طلبانه و آزادی‌خواهانه دنیا تبدیل شده است.

وی با بیان این که ملت‌های مسلمان دیگر اجازه حکومت‌های دست نشانده آمریکا و غرب را سرزمین های خود نخواهند داد، ادامه داد: امروز مردم مصر و تونس خواهان تشکیل حکومتی اسلامی با مشارکت مردم هستند./950/پ202/س
ارسال نظرات