۱۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۹۷۱۰۱
آیت الله علوی گرگانی:

همه چیز باید فدای نظام اسلامی شود

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله علوی‌گرگانی، با تاکید بر فرهنگ سازی برای مقوله نظارت و بازرسی در ادارات و ارگان ها، تاکید کرد: در نظام اسلامی همه چیز باید فدای انقلاب شود نه اینکه انقلاب فدا شود.
آيت الله علوي گرگاني آيت الله علوي گرگاني آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم سه شنبه شب، در دیدار مدیرکل بازرسی امور نظامی، انتظامی و امنیتی سازمان بازرسی کل کشور، با تبریک دهه مبارک فجر، ایام حزن و اندوه دهه آخر ماه صفر را تسلیت گفت.

وی در ادامه سازمان بازرسی را یکی از ارگان ها و نهادهای مهم و حساس در نظام اسلامی دانست و گفت: مساله بازرسی در کشور از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و باید به ابعاد مختلف آن توجه کرد.

این استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه بازرسی های فوق العاده از شؤون ولایت فقیه و مقام معظم رهبری است، ابراز داشت: بحمدلله به برکت رهبری حضرت آیت الله خامنه ای نظام اسلامی راه خود را با قدرت ادامه می دهد.

وی با بیان توصیه هایی به مسؤولان اداره کل بازرسی امور نظامی، انتظامی و امنیتی سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: شما باید در اجرای بازرسی ها فوق العاده دقیق و حساس باشید و به بهترین شکل ممکن ماموریت خود را انجام دهید.

آیت الله علوی گرگانی در ادامه با تاکید بر اینکه فرهنگ بازرسی باید در ارگان ها و نهادهای مختلف جا بیفتد و تبیین شود تصریح کرد: تبیین و فرهنگ سازی برای این مساله باعث می شود که در برابر بازرسی ها مقاومتی صورت نگیرد و این مساله به مرتفع شدن عیوب نیز کمک می کند.

وی تصریح کرد: در نظام اسلامی ایران همه چیز باید فدای نظام و انقلاب شود، نه اینکه نظام فدای برخی مسائل شود.

این مدرس خارج فقه حوزه علمیه قم خطاب به مدیران و مسؤولان اداره بازرسی امور نظامی، انتظامی و امنیتی سازمان بازرسی کل کشور، ابراز داشت: مراقب باشید امیال نفسانی در شما نفوذ نکند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات