۱۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۹۶۷۷۵

برگزاری یکصد گفتمان دینی در مدارس گیلان

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این که گفتمان‌های دینی نقش مهمی در تعمیق باورها دینی و خودباوری نسل جوان دارند، گفت: همزمان با دهه فجر بیش از صد گفتمان در مدارس استان برگزاری می‌شود.
معاون فرهنگي اداره کل تبليغات اسلامي گيلان


حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، با اشاره به این که برنامه‌های دهه فجر این اداره کل بیشتر در مدارس و مساجد متمرکز می‌شوند، افزود: دشمنان نظام اسلامی امروز افکار قشر نوجوان و جوان کشور را هدف گرفته و در این راستا مسؤولیت مدیران و مسؤولان فرهنگی سنگین است.

وی اظهار داشت: نوجوانان و جوانان، نیروهای آینده نظام را تشکیل می‌دهند و باید با برنامه‌ریزی صحیح مانع از هجوم دشمن بر افکار آنان شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، تصریح کرد: گفتمان های دینی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته شده از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان است که در روزهای دهه فجر در یکصد مدرسه گیلان برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوعات مختلف و در راستای افزایش بصیرت دانش‌آموزان برپا خواهد شد.

حجت الاسلام گلمیرزاده با اشاره به این که در دوران جکومت طاغوت و استکبار جهانی ظلم زیادی به مردم ایران شد، افزود: مردم باید با نعمت انقلاب و افکار استکبار جهانی در مقابله با این نظام بیشتر آشنا شوند، تا آرامش و آسایش امروز را بهتر درک کنند.

وی، دهه فجر را فرصت مناسبی برای بازگو کردن پیشرفت ها دانست و اضافه کرد: ارائه عملکرد دستگاه‌های دولتی به ویژه فرهنگی به مردم در ایام الله دهه فجر وظیفه است، تا آنان از فعالیت‌های سازمان‌ها و ثمره انقلاب آگاه شوند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان اضافه کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی در میان جوانان با موضوعات مختلف می‌تواند نقش به سزایی در ارتقای باورهای دینی و خودباوری آنها داشته باشد، تأکید کرد./950/پ203/س

ارسال نظرات