۰۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۹۶۷۴۵
همزمان با دهه فجر؛

بیش از 457 برنامه فرهنگی در مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، از اجرای بیش از 457 برنامه در دهه فجر انقلاب اسلامی در استان خبر داد.
امام جمعه موقت ساري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، روز گذشته در جمع خبرنگاران از اجرای بیش از 457 برنامه در دهه فجر انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

وی افزود: برنامه بزرگداشت دهه فجر در مازندران با 25 کمیته تخصصی و 18 ستاد دهه فجر در شهرستان‌های مازندران و در 22 بخش با مجموع بیش از 65 ستاد برگزار می‌شود.

ربیس ستاد بزرگداشت دهه فجر مازندران با اعلام اینکه در 50 نقطه مازندران برنامه راهپیمایی روز 22 بهمن برگزار می‌شود، افزود: فضاسازی خیابان‌ها و میادین روستاها در ایام دهه فجر انجام می‌شود.

حجت الاسلام یوسف‌پور از آزادسازی 32 زندانی که مشکل پرداخت دیه دارند خبر داد و افزود: در برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تجلیل از 32خبرنگار، تجلیل از 32 نفر از دارندگان نام روح الله و همچنین اعطای تسهیلات به 32 خانوار زیر پوشش کمیته امداد در برنامه کاری سازمان قرار دارد. 

وی از اجرای سرود دانش‌آموزی یک‌هزار و 357 نفری در مرکز مازندران خبر داد و بیان داشت: در طی برنامه‌های ایام دهه فجر 32 چادر خدماتی، فرهنگی و امدادی در مسیر راهپیمایی‌های سراسر استان فعالیت می‌کنند. 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ملت ولایت مدار ایران اسلامی با حضور مقتدرانه در طی دوران انقلاب با پیروی از ولایت فقیه نشان دادند که خواهان حفظ نظام و انقلاب هستند و در راه حفظ و اعتلای نظام از جان خود مایه می‌گذارند./950/پ202/س
ارسال نظرات