۱۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۹۴۹۹۷

ویژه نامه اینترنتی جهان پهلوان تختی در پایگاه حوزه منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ در آستانه چهل و سومین سالگرد در گذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی، ویژه نامه اینترنتی این قهرمان ملی و نام آشنای ایران در پایگاه حوزه نت منتشر شد.
حوزه نت


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در آستانه چهل و سومین سالگرد در گذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی، ویژه نامه اینترنتی این قهرمان ملی و نام آشنای ایران در پایگاه حوزه نت منتشر شد.

بر اساس این گزارش، این ویژه نامه در قالب 18 مطلب خواندنی با محوریت مرحوم تختی با هدف آشنایی هر چه بیشتر با شخصیت و ویژگی های این قهرمان ملی، جهت تحقیق و پژوهش علاقمندان در پایگاه اینترنتی حوزه نت قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: غلام تنبل، ستیز با ستم، شناخت نامه، اولین تجربه های کشتی، ساده مثل همیشه، نماز و قرآن، جایی در قلب مردم، جوانمرد، فقط برای مردم، خرج و بَرج، عدم همکاری با رژیم، تختی در تنگن ژاپن، مردم را نمی فریبم، عدم همکاری با رژیم، غلام رضا، غلام رضا را کُشت، باور خودکشی، مدفن و خلق و خد بخشی از مطالب این ویژه نامه مناسبتی است.

قابل ذکر است، علاقمندان می توانند برای مطالعه ویژه نامه مرحوم تختی به آدرس اینترنتی
http://www.hawzah.net مراجعه کنند.

گفتنی است، مراسم چهل و سومین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی، صبح روز جمعه 17 دی ماه از ساعت 9تا 12 بر سر مزار آن پهلوان نامی ایران در ابن بابویه شهرری با سخنرانی دکتر حداد عادل برگزار می شود./919/پ203/ع

ارسال نظرات