۱۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۹۴۷۸۵
19 دی‌ماه؛

آیین رو نمایی از نظریه ابتناء برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ آیین رو نمایی از «نظریه ابتناء» از سوی هیات حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره برگزار می‌شود.
نظريه ابتناء


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، آیین رو نمایی از «نظریه ابتناء» از سوی هیات حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره، 19 دی‌ماه برگزار می‌شود.

این نظریه از سوی حجت‌الاسلام علی اکبر رشاد، رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ارائه و به تصویب هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره رسیده است. این نظریه‌پرداز در سومین جشنواره بین‌المللی فارابی موفق به کسب عنوان نظریه‌پرداز برجسته در علوم انسانی شده است.

در این مراسم که با حضور نظریه‌پرداز و سخنرانی وی برگزار خواهد شد، سیدعلیرضا واسعی، دبیر هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره، حمیدرضا آیت‌اللهی، رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، حجت‌الاسلام علیرضا قائمی‌نیا، دانشیار پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و حسین کلباسی، استاد دانشگاه علامه طباطبایی(ره) به ایراد سخنرانی پیرامون این نظریه خواهند پرداخت.

گفتنی است، این مراسم با همکاری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی از ساعت 10 تا 12، یکشنبه 19 دی‌ماه در محل پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به نشانی تهران ـ بزرگراه کردستان ـ خیابان 64 غربی ـ جنب مجتمع‌های آ.اس.پ برگزار می‌شود. /920/د102/ص

ارسال نظرات