۱۳ دی ۱۳۸۹ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۹۴۷۴۴
با حضور مبلغان طرح هجرت و مستقر؛

دوره آموزشی مهدویت در گلستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، از برگزاری دوره آموزشی مهدویت با حضور روحانیان طرح هجرت و مستقر این استان خبر داد.
كلاس درس، دوره آموزشي
حجت الاسلام نور الله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، از برگزاری دوره آموزشی مهدویت با حضور روحانیان طرح هجرت و مستقر این استان خبر داد.

وی افزود: این دوره آموزشی به مدت دو روز از فردا با حضور 150 از روحانیان و ائمه جماعت استان گلستان در گرگان برگزار می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، شناسایی و سازماندهی اقشار تاثیر گذار، ارتقای سطح علمی و بینش خطبا، تربیت خطیب در موضوعات(مهدویت)، فراهم کردن شرایط در زمینه های مناسب برای فعالیت های افراد و گروه های تاثیرگذار فرهنگ دینی را از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی عنوان کرد.

حجت الاسلام ولی نژاد ادامه داد: مبلغان باید با مصداق های علمی و عملی و در واقع پاسخگویی شایسته برای آموزه های دیانت و شریعت باشند تا بتواند نقشی بسزا در توسعه آگاهی و بیداری جامعه و امت اسلامی ایفا کنند.

وی خاطرنشان کرد: برخورداری از عناصر انسانی خلاق، نوآور و معتقد که بتواند نیازهای فرهنگی جامعه را تولید کنند از ضرورت های اساسی کار فرهنگی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان همچنین با اشاره به تلاش دشمنان نظام اسلامی برای ترویج خرافه و بدعت در جامعه، خاطرنشان کرد: روحانیان باید تلاش کنند با آگاهی لازم به شبهات مطرح شده دشمنان در خصوص مهدویت پاسخ دهند و این دوره های آموزشی زمینه ارتقای علمی مبلغان در این خصوص را فراهم می کند./950/پ202/الف
ارسال نظرات