۱۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۹۴۴۹۶
امام جمعه نور:

حماسه نهم دی آب سردی بر آتش افروزی فتنه گران بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نور گفت: تجمع بزرگ عاشورائیان در محکومیت حرمت شکنی عاشورا و حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی نهم دی 88 آب سردی بر آتش افروزی فتنه گران بود.
امام جمعه نور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام سیدحسین امیری، امام جمعه نور، در خطبه های امروز نمازجمعه این شهرستان گفت: ملت مسلمان و انقلابی ایران با خروش و خشم عاشورایی خود، آرزوهای آمریکا، صهیونسیم بین الملل و همه متحدین آنها را زیر پا لگدمال کرد.

وی تصریح کرد: پلاکاردها، پوسترها، دست نوشته ها وشعارهای آتشین و کوبنده مردم که از عمق جان آنان بر می خاست، به خوبی ثابت کرد که همه تلاش دشمنان در سال های اخیر جز آب در هاون کوبیدن و مشت بر سندان زدن نبوده است.

خطیب جمعه نور با بیان این که تعرض به خیمه عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) یکی از سخیف ترین اقدامات فتنه گران بود، افزود: تعدادی از اراذل و اوباش فتنه گر با حمله به یک هیات عزاداری در میدان جمهوری اسلامی تهران به عزاداران حسینی که در حال اقامه نمازظهر عاشورا بودند، سنگ پرانی کرده و تعدادی از آنها از جمله امام جماعت را نیز زخمی کردند.

حجت الاسلام امیری در این ارتباط به حکمت نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: دعا نکنید که خدایا مرا به فتنه گرفتار نکن چراکه بی شک همه به فتنه گرفتار می شوند بلکه دعا کنید که خدایا مرا از گمراهی های فتنه نجات بده.

امام جمعه نور اظهارداشت: این فتنه ها به قدری شدید است که حتی بسیاری از کسانیکه در ابتدا حاضرند برای قیام امام حسین(ع) جان بدهند، برای او نامه نوشته و او را به قیام دعوت می کنند و به تدریج قاتل امام حسین(ع) می شوند.

حجت الاسلام امیری بر بصیرت ملت ایران تاکید و خاطرنشان کرد: باید هوشیار باشیم که وقتی امام زمان(عج) ظهور می کند ما یا برخی از ما همانند آنان باشیم بلکه می بایست بصیرت داشته و فتنه ها را بتوانیم تشخیص دهیم و در هنگام فتنه بدانیم که چگونه باید رفتارکرد.

خطیب جمعه نور همچنین در پایان به طرح مهم هدفمندسازی یارانه ها اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح، در یک هفته کاهش چشمگیر قاچاق سوخت از کشور و قاچاق پوشاک به کشور صورت گرفته است.

حجت الاسلام امیری بیان داشت: امروز مردم بیش از گذشته اذعان دارند که قدر منابع خدادادی را می دانند و صرفه جویی و مقدس شمردن نعمت های الهی در نظر مردم بیش از پیش اهمیت پیداکرده است./950/پ202/الف
ارسال نظرات