۰۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۹۴۲۹۱
شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان در بیانیه‌ای:

حماسه ‌٩ دی یادآور بصیرت و دشمن‌شناسی ملت آگاه ایران است

خبرگزاری رسا ـ شورای برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان در بیانیه ای به مناسبت نهم دی حماسه آفرینی مردم فهیم ایران را نشانه بصیرت، بیداری و دشمن‌شناسی ملت ایران دانست.
راهپيمايي
به گزارش خبرگزاری رسا، شورای برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان با صدور بیانیه ای به مناسبت حماسه 9 دی اعلام کرد: حرکت ماندگار و جاودانه ملت همیشه بیدار ایران اسلامی در نهم دی ماه 1388 سندی گویا بر بصیرت و پیوند ناگسستنی ملت ایران، با نظام اسلامی بود که تمام برنامه ها و توطئه های از پیش طراحی شده دشمنان و معاندان این انقلاب پربرکت را نقش برآب نمود و ثابت کرد که ملت مسلمان و ولایت مدار ایران همچنان بر عهد و پیمانی که با امام و شهدا بسته اند، ثابت‌قدم و استوارند و با اطاعت از فرمان ولایت مطلقه فقیه، انقلاب را از طوفان فتنه به سلامت عبور خواهند داد و بیش از پیش در راه حفظ آثار و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند کوشید.

حوزه علمیه خراسان حضور میلیونی مردم مسلمان و هوشیار ایران اسلامی را در حماسه آفرینی 9 دی ماه 1388 که نشان از بصیرت، بیداری و دشمن شناسی این ملت آگاه داشت ، ارج می نهد.

این حرکت به یاد ماندنی و باشکوه که بیانگر نقش سازنده معارف اسلامی در زندگی اجتماعی مردم و حمایت و اطاعت هوشمندانه از ولایت می باشد، برگ زرینی از افتخارات پایان ناپذیر جمهوری اسلامی ایران است که چشم معاندان و منافقان را کور و دست فتنه گران و عناصر خود فروخته را برای همیشه از نظام و ارزش های والای آن کوتاه نمود.

اما باید دانست که دشمنان نظام و انقلاب، لحظه‌ای دست از دشمنی برنخواهند داشت ومی بایست با بصیرت و درک حوادث و اتفاقات و حضوری مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری راه را همچون گذشته گم نکنیم، تا کشتی نجات ملتها را با گذر از طوفانها و موجهای خطرناک به ناخدای اصلی آن حضرت بقیه الله الاعظم (عج) بسپاریم.

حوزه علمیه خراسان، از امت شهیدپرور به ویژه علمای اعلام، اساتید معظم، فضلا و طلاب و ائمه محترم جماعات دعوت می نماید در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی روز بصیرت و میثاق با ولایت که روز پنجشنبه 9/10/89 در حرم مطهر، رواق امام خمینی(ره)، ساعت 9 الی 11 صبح برگزار خواهد شد، شرکت فرمایند.

«امید است حضور پرشور و پرصلابت ملت قهرمان در این مراسم، سند افتخار دیگری در کارنامه درخشان ایران اسلامی باشد.» /901/د102/س


ارسال نظرات