۰۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۹۴۱۱۶
آیت الله نورمفیدی:

ایران اسلامی در سایه رهبری های حضرت آیت الله خامنه ای به سر منزل مقصود می رسد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری های حضرت آیت الله خامنه ای به سر منزل مقصود خواهد رسید، ادامه داد: حضور و رهنمودهای ایشان در نظام اسلامی منشأ دستاورهای بزرگی برای این انقلاب بوده است
نماينده ولي فقيه در گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان،  امروز در جمع خبرنگاران، حضور خودجوش و گسترده ملت ایران در روز نهم دی را نمایش پشتیبانی این ملت از نظام، انقلاب و ولایت فقیه دانست.

وی با اشاره به فتنه های پس از انتخابات سال گذشته در کشور، گفت: دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی با فتنه گری در کشور ایجاد دودستگی و براندازی این نظام اسلامی را دنبال می کردند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حضور حماسی و تاریخی ملت ایران در راهپیمایی نهم دی ماه سال گذشته دارای پیام مهمی برای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، ادامه داد: آن حضور با شکوه همه نقشه ها و تفکرات شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی همواره تلاش می کنند که ایران اسلامی را مجامع بین المللی به بهانه های واهی و بی اساس محکوم کند، بیان داشت: حضور گسترده مردم باعث می شود، دشمنانی که در فکر براندازی نظام اسلامی هستند این فکرهای پلید و خام را در مورد ایران فراموش کنند.

امام جمعه گرگان با بیان این که حضور گسترده ملت ایران در نهم دی نشان داد که دشمنان نطام اسلامی هیچ پایگاهی در میان مردم ما ندارد، ادامه داد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی در طول سی سال گذشته در همه شرایط پشتیبان نظام بودند و هستند.

نماینده ولی فقیه در گلستان حماسه نهم دی سال گذشته را نمایش بصیرت و ولایت مداری ملت ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی نشان دادند که همواره تابع ولی فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

آیت الله نورمفیدی حضور گسترده مردم در نهم دی سال گذشته را در مسائل داخلی و خارجی تأثیر گذار دانست و بیان داشت: آن راهپیمایی بی نظیر سبب شد توطئه گران فکر فتنه و آشوب را از دهن خود بیرون برند.

امام جمعه گرگان با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری های حضرت آیت الله خامنه ای به سر منزل مقصود خواهد رسید، ادامه داد: حضور و رهنمودهای ایشان در نظام اسلامی منشأ دستاورهای بزرگی برای این انقلاب بوده است./950/پ202/الف
ارسال نظرات