۰۳ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۹۳۸۶۲

کلاس های آمادگی آزمون سطح سه در حوزه علمیه خواهران مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با آغاز نام نویسی از متقاضیان دوره تحصیلات تکمیلی حوزه علمیه خواهران خراسان، کلاس های آمادگی آزمون سطح سه در مدرسه علمیه اسلام شناسی مشهد برگزار می شود.
کلاس های آمادگی آزمون سطح سه در حوزه علمیه خواهران مشهد برگزار می شود
خانم نادری، مسوول واحد فارغ التحصیلان مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا (س) مشهد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: با توجه به اغاز نام نویسی از داوطلبان سطح سه حوزه علمیه خراسان، واحد فارغ التحصیلان مدرسه علمیه اسلام شناسی جهت آمادگی فارغ التحصیلان متقاضی شرکت در این آزمون کلاس های آمادگی آزمون و تست زنی در دو رشته فقه و اصول و علوم قرآنی و تفسیر برگزار می کند.

وی افزود: این دوره آموزشی برای کسب مهارت های لازم جهت شرکت در آزمون سطح سه از یازده دیماه تا چهاردهم اسفندماه روزهای شنبه هرهفته در مدرسه علمیه اسلام شناسی برگزار می شود.

نادری اظهار داشت: شرکت کنندگان در هر جلسه بر اساس محدوده درسی که جلسه قبل تعیین می شود تست زنی می کنند و در پایان کلاس کلید سئوالات دراختیار آنان قرار می گیرد.

مسوول واحد فارغ التحصیلان یادآور شد: این طرح که برای نخستین بار درمدارس علمیه خواهران برگزار می شود بسیار مورد استقبال بانوان طلبه متقاضی شرکت در آزمون سطح سه قرار گرفته است.

گفتنی است نام نویسی از داوطلبان سطح سه حوزه علمیه خواهران خراسان تا پانزدهم دی ماه ادامه دارد و آزمون ورودی آن بیستم اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد./930/پ202/ص
ارسال نظرات