۰۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۹۳۶۳۸
آیت الله حیدری:

ایران بهترین الگو برای جهانیان است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری، ایران را بهترین الگو برای جهانیان دانست و اظهار داشت: مقاومت های لبنان در برابر رژیم غاصب صهیونیستی و ایستادگی دیگر کشور های مسلمانان در برابر بیگانگان به برکت ایستادگی ایران در برابر مستکبران است.
آيت الله حيدري/2
آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری سلامی ایران، پرچم دار دین مبین اسلام است، اظهار داشت: در دوران آغازین انقلاب اسلامی ایران، ملت غیور ایران توانست به رهبری امام خمینی(ره) پرچم اسلام را در جهان افراشته کند و ایران را به اوج عزت و اقتدار خود برساند.

وی با اشاره به این که پیش از انقلاب اسلامی ایران، دین جایگاه خود را در زندگی مردم از دست داده بود، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها برای احیای دین مبین اسلام تشکیل شد و امام خمینی(ره) توانست با درایت و هوشیاری، ایران را در برابر همه هجمه های مستکبران حفظ کند.

استاد عالی حوزه های علمیه خوزستان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را الگو و مایه عزت و افتخار کشور های حاشیه خلیج فارس دانست و تصریح کرد: مقاومت های لبنان در برابر رژیم غاصب صهیونیستی، انتفاضه فلسطین و ایستادگی دیگر کشور های مسلمانان در برابر بیگانگان، به برکت انقلاب اسلامی ایران و ایستادگی های آن در برابر دشمنان است.

امام جمعه موقت اهواز، با اشاره به فتنه سبز سال 88، گفت: ملت غیور ایران توانستند با اطاعت از فرامین و رهنمود های مقام معظم رهبری و شرکت در راهپیمایی های سالانه در برابر فتنه گران ایستادگی کنند و حربه های شوم مستکبران را از بین ببرند و فتنه سبز را به زباله دانی در تاریخ بدل کنند.

آیت الله حیدری، در پایان فتنه های دنباله دار مستکبران که در رأس آنان انگلیس و آمریکا قرار دارد را سخت تر و پیچیده تر از هشت سال جنگ تحمیلی عنوان کرد و اظهار داشت: ناکام ماندن دشمنان قسم خوردن نظام اسلامی تنها به دلیل ایستادگی مردم و مقام معظم رهبری در عرصه مقابله با توطئه های آنان بود که موجب فرو پاشی فتنه گران شد./945/ت302/ص
ارسال نظرات