۲۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۹۲۸۷۲
حجت الاسلام والمسلمین مسعودی خمینی:

تحولات عمرانی و فرهنگی بسیاری در آستانه کریمه اهل بیت انجام شده است

خبرگزاری رسا ـ تولیت پیشین آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) از انجام تحولات عمرانی، فرهنگی و اداری بسیار در آستانه حرم کریمه اهل بیت(ع) خبر داد و حجم سرمایه گذاری های انجام شده در این مکان مقدس را حدود صد میلیارد تومان عنوان کرد.
مراسم توديع و معارفه توليت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه مراسم توديع و معارفه توليت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر مسعودی خمینی، تولیت پیشین آستانه کریمه اهل بیت(ع) روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه تولیت این آستانه که با حضور شخصیت های حوزوی و رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزارشد، گزارشی از اقدامات، عملکرد و فعالیت های خود در دوران مدیریت در آستانه حرم کریمه اهل بیت(ع) ارائه کرد.

وی تصریح کرد: بنده از همان روز اول برای اداره آستانه مقدسه مبلغ بیست میلیون تومان از حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی قرض گرفتم؛ اما در حالا حاضر بیش از 100 میلیارد تومان سرمایه گذاری در این آستانه انجام شده و 10 میلیارد تومان وجه نقد در آستانه موجود است.

حجت الاسلام والمسلمین مسعودی خمینی، از احیای بیشتر موقوفات آستانه مقدسه کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد و با اشاره به اتفاقات پیرامون ورزشگان شهید حیدریان قم گفت: هیچ کسی قدرت آن را نداشت که این موقوفات را از آستانه مقدسه کریمه اهل بیت(ع) بگیرد، اما به محض اینکه مقام معظم رهبری فرمودند این ورزشگاه واگذار شود بنده نیز اطاعت کردم.

وی بیان داشت: من ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را «عن علمٍ» قبول دارم و با فهم و درک کامل تکلیف تولیت آستانه مقدسه کریمه اهل بیت(ع) را قبول کردم.

حجت الاسلام والمسلمین مسعودی خمینی، خدمت به بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) را افتخار بزرگی برای خود دانست و اظهار داشت: تحولات عمرانی، فرهنگی و اداری بسیاری در تولیت آستانه کریمه اهل بیت(ع) انجام شده است.

تولیت آستانه کریمه اهل بیت(ع) در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین سعیدی به عنوان تولیت جدید آستانه کریمه اهل بیت، برای وی آرزوی توفیق کرد.

وی با اشاره به اجرای پروژه مونوریل قم، ابراز داشت: به اصل وجود این طرح در قم کاری ندارم، اما مونوریل نباید از مقابل حرم مطهر عبور کند و باید به گونه ای طراحی شود که در بخش حرم زیر سطح قرار گیرد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات