۱۵ آذر ۱۳۸۹ - ۰۰:۱۰
کد خبر: ۹۲۴۳۷
رییس مجمع روحانیان مجلس خبر داد؛

نشست مجمع روحانیان مجلس با مدیران فرهنگی وزارتخانه‌ها در خصوص عفاف و حجاب

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام رهبر گفت: مجمع روحانیان مجلس موضوع طرح امر به معروف و نهی از منکر به ویژه عفاف و حجاب را از طریق دیدار با مدیران ارشد وزارتخانه‌های مرتبط دنبال می‌کند.
حجت الاسلام محمد تقي رهبر
حجت الاسلام محمد تقی رهبر، امام جمعه موقت اصفهان و نماینده منتخب مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به برگزاری جلسه اعضای مجمع روحانیان مجلس در خصوص طرح امر به معروف و نهی از منکر گفت: مجمع موضوع طرح امر به معروف و نهی از منکر را از طریق دیدار با مدیران ارشد وزارتخانه‌ها‌ی مرتبط دنبال می‌کند.

وی افزود: مجمع روحانیان مجلس در کنار برگزاری نشست با مسؤولان فرهنگی نظام در خصوص مسأله امر به معروف و نهی از منکر، نشست‌های دیگری‌ با مسؤولان فرهنگی وزارتخانه‌ها به خصوص وزارتخانه‌های مرتبط برگزار می‌کند.

رییس گروه سنی نمایندگان مجلس هشتم با بیان این‌که دعوت برای نشست مشترک با مسؤولان فرهنگی وزارتخانه‌ها در آینده نزدیک انجام خواهد شد، ابراز داشت: فراکسیون روحانیان مجلس شورای اسلامی تاکنون با وزارتخانه های آموزش وپرورش، فرهنگ و ارشاد و وزارت علوم نشست داشته است.

وی خاطر‌نشان کرد: مجمع روحانیان مجلس تلاش دارد‌ در خصوص امر به معروف و نهی از منکر نشستی با حضور وزیر کشور داشته باشد تا مسائل و موانع موجود بر سر راه طرح ارتقای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر ‌مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به ارتباط ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب با کاهش جرائم و فساد در جامعه گفت: تلاش داریم با بررسی این مسأله و تعامل با وزارتخانه‌ها دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی اجتماعی در جهت رفع دغدغه عموم مردم‌، متدینین و مراجع معظم تقلید اقدام کنیم./955/ت302/س
ارسال نظرات