۱۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۹۲۲۱۰
امام جمعه گرگان:

رهبر معظم انقلاب اسلامی، محور وحدت در کشور هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان، رهبر معظم انقلاب اسلامی را محور وحدت در کشور دانست و تصریح کرد: امروز همه نخبگان، دانشجویان و بزرگان باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری حرکت کنند.
نماينده ولي فقيه در گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان، با محکوم کردن ترور دانشمندان ایرانی، گفت: انتخاب و انجام این گونه ترور ها با همکاری آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.

امام جمعه گرگان ترور دانشمندان ایرانی را نشان دهنده ضعف و درماندگی دشمنان در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: آنها فکر می کنند با این گونه ترور ها می تواند چرخ پیشرفت این نظام را از حرکت بازدارند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با تأکید براین که ملت ایران سی است که با این گونه اقدامات مذبوحانه دشمنان مواجه است، بیان داشت: این ملت راه خود پیدا کرده است و به هیچ کس اجازه مانع تراشی و دخالت را نخواهد داد.

وی با اشاره به آغاز مذاکرات 1+5 از 15 آذر ماه، افزود: کشورهای عضو این گروه تلاش می کنند که از جمهوری اسلامی ایران امتیاز بگیرند و در مذاکرات سال گذشته نیز سعی داشتند با سوء استفاده از حوادث پیش از انتخابات امتیازاتی را به نفع خود بگیرند، اما موفق نشدند.

خطیب جمعه گرگان با تأکید براین که کشورهای غربی باید این گونه رفتارهای خود را کنار بگذارند، خاطرنشان کرد: عملکرد این کشورها نشان می دهد که آنها اهل مذاکره نیستند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین به سفر چند روز اخیر سعد حریری به جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: این سفر نشان دهنده جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن 16 آذر، روز جنبش دانشجویی، گفت: 16 آذر روز جنبش دانشجویی ضد استکبار است.

آیت الله نور مفیدی با تأکید براین که دانشجویان باید استکبار ستیزی را در اولویت برنامه های خود قرر دهند، افزود: همه دانشجویان باید با درک شرایط حساس کشور با حفظ وحدت، توطئه های دشمنان نظام اسلامی را خنثی کنند.

امام جمعه گرگان، رهبر معظم انقلاب اسلامی را محور وحدت در کشور دانست و تصریح کرد: امروز همه نخبگان، دانشجویان و بزرگان باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری حرکت کنند.

وی در ادامه با شاره به در پیش بودن ماه محرم، تبیین نهضت عظیم حسینی را یکی از مهم ترین وظایف مبلغان دانست و خاطرنشان کرد: باید اهداف این نهضت بزرگ برای نسل جوان جامعه بیشتر تبیین شود.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نهضت امام حسین(ع) و عاشورا را اسلام را زنده نگه داشته است، گفت: مراسم عزاداری، سینه زنی و روضه خوانی ها باید به گونه ای باشد که نهضت امام حسین(ع) را احیاء کند و مانع از ورود خرافه ها شویم./950/پ201/الف
ارسال نظرات