۰۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۹۱۴۴۱
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

بصیرت و معرفت مهم ترین سلاح در برابر توطئه های نرم دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا بصیرت و معرفت را مهم ترین سلاح برای مقابله با توطئه های نرم دشمنان دانست و گفت: آنچه در شناخت دوست از دشمن مؤثر است، معرفت و شناخت است.
بصيرت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با هفته بسیج، نشست عقیدتی سیاسی طلاب و روحانیان بسیجی سپاه ناحیه میانه شب گذشته در حسینیه امام خمینی سپاه عاشورا برگزار شد.

حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به رخدادهای عصر پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) و تشابه آن با حوادث و فتنه های سال گذشته کشور، اظهار داشت: آنچه در شناخت دوست از دشمن مؤثر است، معرفت و شناخت است.

وی با تاکید بر اهمیت معرفت و بصیرت در دوران فتنه گفت: قدر و قیمت هرکس بستگی به میزان بصیرت و معرفت او دارد، دشمنان به دنبال فرصتی برای همدلی علیه نظام اسلامی هستند.

حجت الاسلام ولایی در ادامه افزود: همگان باید هوشیار باشند؛ فرق ضالّه ای که بغض رسول الله و اهل بیت(ع) را در دل دارند، سعی دارند از غفلت حق طلبان و آزادی خواهان استفاده و همچون زمان غیبت حضرت موسی(ع) از گوساله سامری جهت به گمراهی کشانیدن مسلمانان استفاده کنند.

وی در ادامه با اشاره به حوادث عاشورا و نقش آن در پایداری اسلام گفت: سیاست ما هرگز نباید از عاشورا جدا باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در ادامه به بیان ارتباطات پنهان و آشکار اصلاح طلبان با آمریکا و دشمنان شرق و غرب جهت براندازی انقلاب اسلامی پرداخت و فتنه گران را سامری مذهب معرفی کرد و گفت: آنان می خواهند با ایجاد اختلاف و تفرقه اندازی بین مراجع عظام و رهبری پایه های انقلاب را سست کنند.

وی ادامه داد: مخالفان نظام باید بدانند مرجعیت شیعه از ولایت جدا نیست و طرفداران حق طرفداران و منتظران امام زمان(عج) هستند و طرفداران باطل و فرقه ضاله، منافقان هستند./935/پ202/الف
ارسال نظرات