۲۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۹۰۶۵۹
آیت الله حیدری:

انقلاب اسلامی سبب سقوط صهیونیسم و افول امپراطوری آمریکا در جهان شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز، با بیان این که با یاری خداوند متعال و به برکت پیروزی انقلاب اسلامی موج بیداری در جهان گسترش یافته است، گفت: انقلاب اسلامی سبب سقوط هیولای بزرگ صهیونیست و افول امپراطوری آمریکا در جهان شده است.
آيت الله حيدري، امام جمعه موقت اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز، صبح امروز در خطبه های نماز عید قربان این شهرستان، عید قربان را روز را روز تجلی روح تسلیم در برابر حق دانست و گفت: عید قربان روز قربانی کردن و قربانی شدن است.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه سخنان خود با بیان این که مناسک حج در راستای تعبد و تسلیم در برابر خداوند متعال است اظهار داشت: عید قربان روز تمرین روح تعبد است که خداوند متعال ابراهیم خلیل(ع) را به عنوان الگو و اسوه در برابر هواهای نفسانی معرفی می کند؛ از این رو انسان ها باید از ابراهیم خلیل(ع) تأسی جویند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به دعای عرفه اشاره و خاطر نشان کرد: دعای عرفه شناسنامه توحید و عرفان شیعه است که خواندن آن برای انسان های بی خبر از عقاید شیعه سبب شناساندن توحید و اعتقادات شیعیان می شود.

استاد عالی حوزه های علمیه خوزستان در ادامه افزود: دعای عرفه با دارا بودن مضامینی بلند انسان های خواهان حق و حقیقت را به تشیع گرایش می دهد.

وی با اشاره به پیام حکیمانه رهبر معظم انقلاب به کنگره عظیم حج، ابراز داشت: از محورهای پیام رهبر معظم انقلاب بازگشت به خویشتن و موج بیداری بود که خوشبختانه این موج بیداری به برکت انقلاب اسلامی در سراسر جهان گسترش یافته است.

امام جمعه موقت اهواز سقوط هیولای بزرگ صهیونیست و افول امپراطوری آمریکا را از برکات انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: با یاری خداوند متعال و به برکت پیروزی انقلاب اسلامی موج بیداری در جهان گسترش یافته که این مسأله سبب سقوط صهیونیسم جهانی و استقلال ملت های آزاده شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تبلیغ اسلام هراسی، ایجاد تفرقه بین اهل تشیع و سنت را از توطئه های شوم دشمنان جهت مقابله با موج بیداری خواند و اذعان داشت: اکنون نمونه بارز امر به معروف نجات ملت های مستضعف و زرگ ترین منکر، خدمت به مستکبران است.

آیت الله حیدری همچنین با بیان این که غدیر، عید بزرگ خدا و اهل بیت(ع) است این عید را اساس دین و اسلام دانست و بیان داشت: بزرگ ترین پیام غدیر امامت و ولایت است و همه باید با عزمی راسخ این عید الهی را تبلیغ کنند./945/پ201/الف
ارسال نظرات