۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۸۹۸۶۷
نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های خوزستان:

تبیین صحیح آموزه‌های ‌اسلامی، جوانان را در برابر امواج شبهات حفظ می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان اساسی ترین مسأله ای که سبب بیمه کردن جوانان در برابر امواج شبهات می شود را تثبیت فکری آنها با آموزه های صحیح اسلامی دانست و گفت: اگر شخصیت فکری جوانان با زیر ساخت‌های فکری و اعتقادی استواری شکل گیرد در برابر امواج شبهات ایستادگی خواهند کرد.
حجت الاسلام سيد محسن شفيعي، مسؤول نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي خوزستان
حجت الاسلام سید محسن شفیعی، مسؤول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عمده‌ترین نیازهای فکری جوانان را افزایش سطح معرفت آنها نسبت به آموزه‌های دینی و اعتقادات اصیل اسلامی دانست و اظهار داشت: اگر شخصیت فکری جوانان با زیر ساخت های فکری و اعتقادی استوار و مستحکمی شکل گیرد در برابر امواج شبهات و ابهام آفرینی ها ایستادگی خواهند کرد.

مسؤول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر انس با آثار شهید مطهری و بهره مندی از محضر اساتیدی مانند آیت الله مصباح یزدی اشاره کرد و گفت: اساسی ترین مسأله ای که سبب بیمه کردن جوانان در برابر امواج شبهات می شود، تثبیت فکری آنها با آموزه های صحیح اسلامی است.

وی با بیان این که امروز استکبار همه توان خود را برای رویارویی با اسلام ناب محمدی منسجم کرده است، تصریح کرد: ما نیز باید همه توان و همت خود را با استعانت از خداوند متعال برای مقابله با امواج سهمگین فکری دشمن بسیج کنیم که به یقین این تلاش و مجاهدت با برکت، عنایت و امداد الهی همراه خواهد بود.

این استاد دانشگاه با اشاره به نقش روحانیت و حوزه‌های علمیه جهت تأمین نیازهای فکری جوانان ابراز داشت: با توجه به این که حوزه‌های علمیه مسؤولان اصلی و متولیان اساسی ترویج معارف دینی هستند، علما و روحانیان انقلابی باید پرسش‌های جوانان را با ارائه استدلال‌های صحیح و مبتنی بر آموزه‌های ناب محمدی پاسخگو باشند.

حجت الاسلام شفیعی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات دانشگاه ها جهت پاسخگویی به نیازهای فکری جوانان اشاره و خاطر‌نشان کرد: حضور نهادهای نمایندگی ولی فقیه، گروه‌های معارف اسلامی و روحانیان آگاه و معتقد در دانشگاه‌ها برای پاسخگویی به نیازهای فکری جوانان است که خوشبختانه اقدامات مطلوبی در این زمینه انجام شده است./945/ت302/س

ارسال نظرات