۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۸۹۴۶۱
امام جمعه اسفراین:

13 آبان نماد تفکر ناب امام راحل است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اسفراین، با بیان این که : 13 آبان نمادی از تفکر ناب امام راحل(ره) است، گفت: این تفکر اصیل در آن نفی هرگونه سلطه پذیری متجلی است و زمینه ساز به زانو در آوردن جهان کفر شده است.
امام خميني (ره)
حجت الاسلام محمدیان، امام جمعه اسفراین، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اسفراین با گرامیداشت فرا رسیدن سیزدهم آبان ماه، گفت: یوم الله 13 آبان سالروز تاریخی تسخیر لانه جاسوسی از سوی دانشجویان پیرو خط امام و شکسته شدن قدرت پوشالی آمریکا است.

وی تصریح کرد: 13 آبان نمادی از تفکر ناب امام راحل(ره) است، تفکری که در آن نفی هرگونه سلطه پذیری متجلی است و زمینه ساز به زانو در آوردن جهان کفر شده است.

امام جمعه اسفراین اظهار داشت: ملت بزرگ ایران همواره با اعتقادی راسخ و بینشی عمیق که ناشی از دشمن شناسی و بصیرت دینی است در مناسبت های مختلف حاضر شده و این ایام را فارغ از هر جهت گیری حزبی می دانند و هیچ گاه به فرد یا گروهی اجازه سوء استفاده از آن را نخواهند داد.

وی افزود: قدرت پوشالی که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای خود درست کرده اند، با اتحاد و همدلی ملت ها قابل شکستن است و تاریخ نیز این مسأله را اثبات کرده است.

حجت الاسلام محمدیان، تصریح کرد : ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همیشه باید دربرابر ابرقدرت ها اتحاد خود را حفظ کرده و در روز سیزده آبان امسال همه با شعارهای متحد و منسجم مرگ بر آمریکا و اسراییل، کشور را در برابر توطئه های دشمنان بیمه می کنند.

امام جمعه اسفراین، اضافه کرد: سیزده آبان سالگرد سه رویداد مهم در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی است تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 42، کشتار دانش آموزان از سوی دژخیمان پهلوی در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 سه رویداد به ظاهر متفاوت ولی با هویتی واحد یعنی مبارزه با استکبار جهانی رخ داده است.

وی گفت: ملت ایران با شرکت در راهپیمایی 13 آبان به دشمنان خارجی و برخی یاوه سرایان داخلی که دلدادگی و وابستگی خود را به استکبار به اثبات رسانده اند پاسخی دندان شکن داده و ثابت می کنند همچنان در مسیر انقلاب، آرمان های امام، شهدا و با حمایت کامل از اوامر مطاع رهبر معظم انقلاب حضور دارند./966/ت302/الف
ارسال نظرات