۲۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۸۸۱۷۷
عضو مجلس خبرگان رهبری:

ولایت فقیه باید مهم ترین اصل برای همگان باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان ولایت را محور و مسیر حرکت برای همگان دانست و گفت: امروز مهم ترین اصل برای همه باید محور ولایت و حرکت در مسیر آن باشد.
نماينده ولي فقيه در گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه درگلستان، عصر روز گذشته در دیدار با اتحادیه انجمن های اسلامی مخابرات استان در گرگان، با بیان این‌که آبروی انسان باید منزه از سیاست و جناح ها باشد، گفت: در مسیر و محور ولایت حرکت کردن مهم ترین اصل است.

وی با بیان این‌که به تعبیر امام خمینی(ره)، پیرو مکتب امامان بودن افنخار ما است، افزود: امامان انسان های کاملی هستند که در طول تاریخ نظیر نداشتند و این افتخار را مذاهب و ادیان دیگر ندارند.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به این‌که اگر قرآن نبود، شخصیت حضرت موسی و عیسی(ع) هم زیر سؤوال می رفت، گفت: این قرآن بود که شخصیت همه انبیاء به خصوص حضرت عیسی و موسی(ع) را به طور کامل روشن و آنها را پاک و مطهر معرفی کرد.

وی با اشاره به این که ما پیشوایانی داریم که دیگران از آن محروم هستند و دیانت ما تجلی اش در این است که از این امامان از نظر ایمان، اعتقاد، اخلاق و عمل پیروی کنیم، اضافه کرد: اگر ما به ائمه به طور صحیح نگاه نکنیم به خطا و اشتباه خواهیم رفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که عده ای در جامعه به نام دین و تقدس کارهایی را انجام می دهند که هیچ ارتباطی به دین و تقدس ندارد، گفت: اگر می خواهیم خوب و متدین باشیم و در طراز دین قرار گیریم باید به امامان و پیشوایان خود نگاه کنیم.

نماینده ولی فقیه در گلستان یکی از مهم ترین ویژگی پیامبر و ائمه را مردمی بودن آنان دانست و افزود: این امامان گرفتار خودخواهی و خود بزرگ بینی نشده و مردم خیلی راحت با آنها تماس می گرفتند و احساس جدایی نمی کردند.

وی گفت: امام بودن امامان به دلیل خصلت انسانی آنها بود و ما نیز باید با تبعیت از ائمه، خصلت ها و خصوصیت اخلاقی آنها را در جامعه پیاده کنیم.

آیت الله نورمفیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خصوصی شدن شرکت مخابرات و فعالیت آن، گفت: اهداف این شرکت باید جلب رضایت مردم باشد و نباید فقط به دنبال سود باشد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که بدون داده های علمی نمی توان کشور را اداره کرد، گفت: مدیریت صحیح و مؤثر این است که علاوه بر فن مدیریت، علم و پیشرفت های علمی به طور قطع در مدیریت کل کشور و بخش های گوناگون موثر باشد.

وی با بیان این‌که کار امروز مخابرات لحظه به لحظه در حرکت است و نمی توان لحظه ای متوقف شد، افزود: باید از نیروهایی که تخصص، تعهد و سعی در رشد خود دارند، استفاده کرد.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به این‌که کشور ما کشوری اسلامی است و تعهد حرف اول را می زند، خاطرنشان کرد: نیروهای متعهد و دلسوز با مردم یک رابطه خوب و دوستانه و روحیه خدمتگزاری به مردم را دارند.

وی با اشاره به عدم وابستگی جناحی در انجام کارها، گفت: وابستگی های جناحی در انجام فعالیت ها باعث کوچک شدن انسان می شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان خطاب به کارکنان مخابرات استان تصریح کرد: در محیط کار خودتان را کوچک نکرده و گرایش های سیاسی را در کارهایتان اعمال نکنید و کارتان را به نحو شایسته انجام دهید.

به گفته وی، مبنای کار مدیر موفق، کار و خدمت به مردم، بهتر شدن کار و پیشرفت باشد./950/پ202/الف
ارسال نظرات