۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۸۷۹۷۲
استاندار آذربایجان شرقی:

استقبال لبنان از احمدی نژاد، قدرت اسلام را در معادلات جهانی نشان داد

خبرگزاری رسا ـ بیگی گفت سفر رییس جمهور کشورمان به لبنان با واقعیت های بسیاری همراه بود که مهم‌ترین آن بی اثر بودن تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان اسلام است.
عليرضابيگي، استاندار آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، احمد علیرضابیگی، استاندار آذربایجان شرقی، امروز جمع تعدادی از مدیران کل ادارات و رؤسای سارمان های این استان، با اشاره به سفر دکتر احمدی‌نژاد به لبنان اظهار داشت: استقبال بی نظیر مردم لبنان از رییس جمهور ایران مایه افتخار و غرور هر دو ملت بود.

وی با بیان اینکه سران دول غربی هنوز مات و مبهوت این سفر تاریخی هستند، افزود: حضور اقشار مختلف مردم لبنان از ادیان و اقوام متفاوت در استقبال از دکتر احمدی نژاد نشان داد که اصول جمهوری اسلامی تا مرز رژیم اشغالگر قدس نفوذ کرده است.

بیگی با اشاره به تبلیغات گسترده رسانه‌های استکبار جهانی برای جلوگیری از سفر دکتر احمدی نژاد به لبنان تصریح کرد: دشمنان هنوز به این باور نرسیده اند که بمب هسته ای با آموزه های دینی و ارزشی اسلام در تضاد است.

وی ادامه داد: در معادلات امروز بین المللی بمب هسته‌ای به هیچ عنوان نشانه پیشرفت نیست، ‌جهانیان در روزهای اخیر دیدند که عزت ایران اسلامی به دلیل آرمان های متعالی آن است.

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که استکبار جهانی از قدرت حقیقی ایران اسلامی که بسیار فراتر از بمب هسته‌ای است،‌ غافل است، و با بیان این‌که ‌اتصال و پیوستگی جهان اسلام در حال گسترش است، خاطر نشان کرد: سفر رئیس جمهور کشورمان به لبنان با واقعیت های بسیاری همراه بود که مهم‌ترین آن بی اثر بودن تحریم ها و تهدیدهای دشمنان اسلام است.

بیگی با تأکید بر این‌که گفتمان نطام ایران برخاسته از گفتمان اسلام و انقلاب است، اظهار داشت: گفتمان مبتنی بر اسلام، ‌انقلاب و گفتمان امام راحل و رهبری عامل پیوستگی مردم لبنان با انقلاب اسلامی است./۹۳۵/پ202/س
ارسال نظرات