۲۱ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۸۷۵۷۵

ارسال 360 اثر به جشنواره سفرنامه نویسی رضوی در تبریز

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: بیش از 360 اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری سفرنامه نویسی رضوی در تبریز ارسال شده است.
جشنواره امام رضا
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی،‌ علی داننده اظهار داشت: برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا (ع) در گستره ملی و بین‌المللی نقش بزرگی در تعمیق فرهنگ دینی و در راس آن فرهنگ رضوی دارد.

وی افزود:‌ حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد مقدس نقطه عطف فعالیت‌های فرهنگی و هنری با رویکرد مذهبی است.

داننده با تاکید بر عشق و علاقه مردم آذربایجان به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) برگزاری این جشنواره را بستر مناسبی برای تولید آثار فاخر در ارتباط با آن امام همام دانست.

وی افزود: پس از چاپ فراخوان چهارمین جشنواره دخیل عشق و بر اساس برنامه‌ریزی‌های اولیه نسبت به پخش پوستر فراخوان جشنواره و اعزام افرادی به استان‌های قم و خراسان رضوی برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی در گستره کشور اقداماتی انجام گرفت و فراخوان در میان زائران حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) توزیع شد.

داننده افزود:‌ در سال‌جاری شیوه‌های جدید تبلیغی شامل پیام کوتاه و مصاحبه‌های ویژه به روش‌های تبلیغاتی جشنواره اضافه شده و مسئولیت ستاد داوری از دبیرخانه منفک و بر عهده انجمن ادبی تبریز واگذار شده است.

گفتنی است، چهارمین جشنواره سفرنامه نویسی دخیل عشق جزو‌ برنامه‌های ویژه دهه کرامت بوده و روز شنبه بیست و چهارم مهرماه جاری ساعت 16 در مجتمع فرهنگی و هنری 29 بهمن تبریز برگزار می‌شود./935/د102/س
ارسال نظرات