۱۴ مهر ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۸۶۷۲۴
آیت الله موسوی جزایری:

روحانیان با گسترش بصیرت در جامعه نفوذ دشمنان را قطع کنند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری، اظهار داشت: دشمنان به دنبال نفوذ در افکار و عقاید قشر تحصیل کرده جامعه هستند.
2/ آيت الله جزايري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در نخستین جلسه درس علوم بلاغی مؤسسه امیرالمؤمنین(ع)، با اشاره به هجمه دشمنان نسبت به مسأله امامت و ولایت، اظهار داشت: دشمنان به دنبال نفوذ در افکار و عقاید قشر تحصیل کرده جامعه هستند؛ از این رو تأسیس مؤسسه آموزش عالی امیرالمؤمنین (ع) راه کاری برای مقابله با هجمه های دشمنان بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، خطاب به دانشجویان شرکت کننده در کلاس های این مؤسسه، با توجه به حملات دشمنان از راه عقاید و باورهای قشر تحصیل کرده جامعه، اذعان داشت: با توضیع بصیرت و آگاهی در بین این قشر اجازه نفوذ دشمنان را در ذهن و فکرشان را ندهند.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان، ضمن اشاره به طلاب شرکت کننده در این کلاس ها، به تقدس این گونه کلاس ها پرداخت و گفت: این جلسات از قداست خاصی برخوردار هستند؛ از این رو با طهارت به فراگیری علم بپردازید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با توجه به حدیث قدسی مبنی بر این‌که«تلاش در فراگیری علم، نوعی جهاد است،» ابراز داشت: به شرکت در این گونه کلاس ها افتخار کنید، چرا که این جلسات مختص به آقا امام زمان است؛ از این رو هرچه بیشتر از این گونه کلاس ها استفاده بهینه کنید.

آیت الله موسوی جزایری، در پایان سخنان خود تصریح کرد: به دلیل عدم وجود کتاب در زمینه رشته ادبیات و علوم عرب، به فکر تدوین کتابی در زمینه ادبیات و علوم عرب افتادیم./945/پ202/س

ارسال نظرات