۲۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۸۶۵۰۷
امام جمعه اهر:

فرهنگ شهادت ضامن بقای نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان شرقی گفت: تبعیت محض از ولایت فقیه و ترویج فرهنگ شهادت ضامن بقای نظام اسلامی است.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی زاده، عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان شرقی امروز در جمع بسیجیان و پاسداران شهرستان اهر اظهار داشت: دشمن درصدد تضعیف باورهای دینی مردم و کمرنگ جلوه دادن ارزش های والای اسلامی و مسائل معنوی در جامعه است.

امام جمعه اهر گفت: تبیین مبانی شیعی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بازشناسی ارزش های دوران دفاع مقدس می تواند در زنده نگه داشتن اهداف و آرمان های امام راحل و شهدا و مؤثر واقع شود.

وی تبعیت محض از ولایت فقیه و ترویج فرهنگ شهادت را ضامن بقای نظام اسلامی دانست و افزود: دشمن با شناختی که از مدیریت اندیشمندانه حضرت امام(ره) و اهداف والای آن رهبر فقید در ترویج اسلام ناب محمدی داشت، با تحمیل جنگ به ایران اسلامی سعی در مقابله با اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی را داشت.

امام جمعه اهر گفت: ولایت پذیری و عشق به ولایت ملت ایران باعث شد با وجود کمترین امکانات با فرمان امام راحل به جبهه عزیمت نمودند و با سلاح ایمان به دشمن غلبه کردند و این در سایه ایمان و معنویت بود.

وی ادامه داد: امروز اگر دشمن تهدیدات خود را عملی نمی کند، ترس از اراده پولادین ملت ایران و تجربه شکست و زبونی در طول 8 سال دفاع مقدس است.

حجت الاسلام حاجی زاده گفت: امروز باید فرهنگ ایثار، خاطرات و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس را در جامعه به یک فرهنگ عمومی تبدیل نمائیم تا نسل بعد از جنگ با ایثارگری ها، رزمندگان اسلام و اهداف و آرمان های آنها بیشتر آشنا شود./935/پ203/ص
ارسال نظرات