۲۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۸۶۴۵۰
رییس شورای هماهنگی تبلیغات آذربایجان شرقی:

هتک حرمت قرآن در ادامه سیاست ضدبشری آمریکاست

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: جسارت به ساحت قرآن کریم و اسلام دلیلی بر انحطاط و پایان عمر شیطان بزرگ است .
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييش شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي
حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: قرآن کریم در حالی توسط عده‌ای خودباخته وابسته به تفکر منحوس رژیم صهیونیستی مورد هتک حرمت قرار گرفت، که با حمایت‌ همه جانبه استکبار جهانی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار همراه بود.

وی ادامه داد: هنوز فضاحت سناریوی ساختگی 11 سپتامبر که طرحی برای استعمارگری استکبار جهانی بود، از دامن‌ دول غربی به ویژه آمریکا پاک نشده که شاهد جنایتی دیگر از این دولت استعمارگر هستیم.

حجت الاسلام تقی زاده گفت: استعمارگران به ویژه آمریکا، به بهانه ایجاد آزادی به نقاط مختلف دنیا لشگرکشی می کنند، به مقدسات دینی اهانت و حقوق مسلمانان را نادیده می‌گیرند، واقعه یازده سپتامبر نیز ابزاری برای اسلام هراسی در غرب و یورش به ممالک اسلامی و غارت دارایی‌های مسلمانان بود.

وی با تاکید بر اینکه هتک حرمت قرآن نیز در ادامه سیاست ضدبشری آمریکاست، گفت: جسارت به ساحت قرآن کریم و اسلام دلیلی بر انحطاط و پایان عمر شیطان بزرگ است که در برابر منطق جهانی اسلام به زانو در آمده.

حجت الاسلام تقی‌زاده با اشاره به بهانه‌های حقوق بشری غرب و آمریکا اظهار داشت: البته عمل زشت قرآن‌سوزی در آمریکا که توسط چند نفر از یهودیان و مسیحیان افراطی صورت گرفته با واکنش قاطع و سریع ملل مسلمان و مردم مسلمان ایرا ن مواجه شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت:‌ مردم تبریز و آذربایجان نیز نسبت به این عمل زشت خشمگین هستند و در همین راستا تجمعات خودجوش مردمی در نقاط مختلف تبریز در اعتراض به قرآن سوزی در غرب برگزار می‌شود./935/ت302/ص
ارسال نظرات