۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۸۶۳۹۳
مشاور رییس جمهور در امور روحانیت:

صحنه گردانان و عاملان اهانت به قرآن کریم از اعمال زشت و ننگین خود پشیمان خواهند شد

خبرگزاری رسا ـ مشاور رییس جمهور در امور روحانیت، جسارت به قرآن کریم را محکوم کرد و با تاکید بر ضرورت بیداری و هوشیاری امت اسلام گفت: ما احترام ادیان الهی و حضرت موسی و عیسی(ع) را لازم می دانیم و مقابله به مثل نخواهیم کرد.
حجت الاسلام ناصر سقاي بي ريا


حجت الاسلام ناصر سقای بی ریا، مشاور رییس جمهور در امور روحانیت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، جسارت به قرآن کریم در سالروز حادثه یازده سپتامبر را محکوم و با تقبیح سکوت صحنه گردانان این حادثه تلخ تاکید کرد: اینها می خواهند با فوت کردن، نور الهی را خاموش کنند.

وی اسلام هراسی را یکی از طرح های اصلی غرب و استکبار جهانی برای انحراف افکار جهانی از واقعیات دانست و تاکید کرد: حادثه یازده سپتامبر، واقعه ای بود که آمریکا می خواست اذهان را از مسائل منحرف کند و نقشه های خود را دنبال نماید.

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، با اشاره به تعرضات و اهانت های مختلف دشمنان علیه ارزش های اسلامی و مکتب حیات بخش اسلام ادامه داد: تجربه ثابت کرده است که این گونه اقدامات مردم را بیشتر به سمت آموزه های دین می کشاند و جهانیان را نسبت به مطالعه قرآن کریم کنجکاو می کند.

وی با بیان اینکه بعد از حادثه یازده سپتامبر موج اسلام خواهی در جهان شتاب گرفته است تصریح کرد: آنها از این گونه جسارت ها به قرآن کریم و مقدسات دینی، طرفی برنخواهند بست و البته این موضوع به هیچ وجه از خباثت آنها نمی کاهد.

حجت الاسلام سقای بی ریا ابراز داشت: بحمدلله مراجع، رهبری و اقشار مختلف مردم ما بیدار هستند و جهان اسلام نیز واکنش خوبی را به این هتاکی نشان داده است.

وی تصریح کرد: ما باید مراقب توطئه های جدید دشمنان و استکبار جهانی باشیم و در دام تقابل با جهان مسیحیت که آمریکا و استکبار به دنبال آن است نیفتیم.

مشاور رییس جمهور در امور روحانیت تصریح کرد: مراجع تقلید و علما در بیانیه ها و سخنان خود تاکید کرده اند که احترام ادیان الهی و حضرت موسی و عیسی(ع) لازم است و ما مقابله به مثل نخواهیم کرد و احترام مقدسات آئین ها را حفظ می کنیم و کارهای نابخردانه مثل شما انجام نخواهیم داد.

حجت الاسلام سقای بی ریا بیان داشت: اعلام انزجارعمومی مردم جهان، صحنه گردانان و عاملان اهانت به قرآن کریم را از اعمال زشت و ننگین شان پشیمان خواهد کرد. /924/ت302/ع


ارسال نظرات