۱۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۸۶۰۶۶
حجت الاسلام والمسلمین غرویان:

امت اسلام، پاسخی محکم و فراموش نشدنی به اقدام گستاخانه کشیش مسیحی خواهد داد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین غرویان با محکوم کردن دعوت گستاخانه و بی شرمانه یک کشیش مسیحی برای آتش زدن قرآن کریم در سالروز حادثه یازده سپتامبر، تاکید کرد: مسلمانان جهان اقدام گستاخانه و جسارت آمیز این کشیش را بی پاسخ نخواهند گذاشت.
2/ حجت الاسلام والمسلمين محسن غرويان
حجت الاسلام والمسلمین محسن غرویان از اساتید حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن دعوت یک کشیش تندرو مسیحی برای آتش زدن قرآن کریم در سالروز حادثه یازده سپتامبر، گفت: این کار و دعوت اقدامی بسیار گستاخانه و ابلحانه است.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع دروغ و بی پایه و اساس بودن کشورهای مدعی حقوق بشر، آزادی فکر و بیان و اندیشه را ثابت می کند، اینها تحمل اسلام، مسجد، قرآن و شعارهای اسلامی را ندارند.

این محقق علوم اسلامی و حوزوی ادامه داد: اینها در حالی مسلمانان را تروریست معرفی می کنند که خود با این اعمال، بزرگ ترین حامی تروریسم و تروریست واقعی و طرفدار خشونت هستند.

وی با بیان اینکه تعرض به قرآن کریم و آتش زدن این کتاب چیزی جز اثبات خشونت طلبی آنها نیست تصریح کرد: ما به انبیاء الهی و عیسی مسیح سلام و درود می فرستیم، و کتاب مقدس و حقیقی این پیامبر هم درزمان خود الهی بود و برای ما نیز محترم است.

حجت‌الاسلام و المسلمین غرویان، نسبت به تعرض به مقدسات مسلمانان جهان هشدار داد و ابراز داشت: بحمدلله مراجع نسبت به این مساله مواضع خوبی گرفته اند و اعلام کرده اند که دولت آمریکا باید جلوی این گستاخی و جسارت را بگیرد.

وی با اشاره به ابراز نگرانی سیاستمداران و برخی از مسؤولان غربی نسبت به عواقب این مساله تصریح کرد: فرمانده نظامی آمریکا در افغانستان نسبت به این اقدام احساس خطر کرده است و مسلمانان نیز در مقابل این اقدام جسارت آمیز و گستاخانه کشیش تندور مسیحی بیکار نخواهند نشست و پاسخی قاطع و محکم به این فرد هتاک خواهند داد. /924/ت302/ص
ارسال نظرات