۱۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۸۵۸۳۷

حضور آیت الله موسوی جزایری در مراسم افطار خانواده های بی سرپرست اهواز

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری، شب گذشته در مراسم افطار خانواده های بی سرپرست اهواز شرکت کرد.
آيت الله موسو جزايري در همايش موسسه خيريه عزيز فاطمه اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، شب گذشته در نشستی صمیمانه، در جمع خانواده های بی سرپرست زیر پوشش مؤسسه خیریه عزیز فاطمه اهواز حضور یافته و با آنان افطار کرد.

 آیت الله موسوی جزایری در این مراسم، با اشاره به فعالیت مؤسسه های خیریه بسیاری به نام ائمه اطهار(ع)، اظهار داشت: مدیران بسیاری از این مؤسسات در کسوت روحانیت هستند و سایر آنها نیز افراد متدین، حسابگر، دقیق و دلسوزی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، محرومان و مستضعفان را ولی نعمتان واقعی مسؤولان دانست و بیان داشت: راه رسیدن به بهشت جز از طریق رسیدگی به محرومان میسر نیست.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر در راستای کمک به محرومان نیتمان خالص باشد و برای خدا خدمت کنیم سرانجام آن عاقبت در دنیا و آخرت خواهد بود.

رییس شورای حوزه علمیه خوزستان، با ابراز امیدواری نسبت به گسترده تر شدن فعالیت های خیریه و حضور بیشتر این مؤسسات در عرصه های فرهنگی و تربیتی، خاطر نشان کرد: مؤسسه عزیز فاطمه(س) دارای اهداف حمایتی، فرهنگی و تربیتی است تا از این راه بتواند خانواده های نیازمند را زیر پوشش خود قرار دهد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام مسعود بهرام پور، عضو هیأت مدیریت مؤسسه خیریه عزیز فاطمه اهواز، به ارائه گزارشی از فعالیت های این موسسه پرداخت و اظهار داشت: از اولین اقدامات این مؤسسه به روز کردن اطلاعات افراد زیر پوشش و پرونده سازی جهت کمک رسانی به خانواده زیر پوشش این مؤسسه است.

وی افزود: فعالیت مجدد این مؤسسه با هدایت و سرپرستی آیت الله موسوی جزایری آغاز شد و جمعی از بزرگان اهواز از جمله استادان حوزه علمیه به عنوان هیأت مدیره این مؤسسه مشغول به فعالیت شده اند./945/پ202/س
ارسال نظرات