۰۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۸۵۲۸۸
شورای برنامه­ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان:

افتخار آزادی فلسطین به نام رهبری دینی و همت بلند امت اسلامی ثبت خواهد شد

خبرگزرای رسا ـ شورای برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه با اشاره به دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس اعلام کرد: آینده­ای نزدیک، ثمره آن، رهایی سرزمین موعود و قبله اول مسلمانان از حصار آهنین اختاپوس صهیونیست خواهد بود و افتخار این آزادی به نام رهبری دینی و همت بلند امت اسلامی ثبت خواهد شد.
راهپيمايي روز قدس
به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، شورای برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه با صدور بیانیه‌ای از اساتید، فضلاء، طلاب و امت حزب الله برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت بعمل آورد.

این بیانیه‌ می‌افزاید: مبارزات بی­امان ملت مظلوم فلسطین و مقاومت آنان در برابر تجاوزات بی­حد و حصر چکمه­پوشان اسرائیل، اشغالگران سرزمین وحی الهی را بیش از پیش عصبانی ساخته و موجب گردیده است تا با احساس خطر بر خشونت و رفتار ضدانسانی خود بیافزایند تا جایی که در اقدامی بی­شرمانه نیز به ناوگان کمک­های انسان­دوستانه آزادی حمله و موجبات خشم بین­المللی را فراهم نمودند.

در ادامه این بیانیه آمده است: امام خمینی (ره) با نامگذاری روز قدس موجبات عزت اسلام و مسلمین و ذلت استکبار را فراهم کردند و امروز نهال روز قدس تبدیل به درخت تنومند و استواری شده که ریشه­های آن با قلب همه آزادی­خواهان مسلمان و غیرمسلمان سراسر جهان پیوند خورده است و در آینده­ای نزدیک، ثمره آن، رهایی سرزمین موعود و قبله اول مسلمانان از حصار آهنین اختاپوس صهیونیست خواهد بود و افتخار این آزادی به نام رهبری دینی و همت بلند امت اسلامی ثبت خواهد شد؛ در حالی که طبل توخالی مجامع بین­المللی در به اصطلاح دفاع از آزادی و هواخواهی حقوق بشر، بر همگان هویدا شده است.

در این بیانیه تصریح شده اس: آری؛ اینک این مردم فلسطین هستند که بار رهبری مبارزات و تحمل ناملایمات آن را بر دوش می­کشند، مردمی رنجیده از تعاملات بین­المللی و بازی­های سیاسی گروه­ها و جناح­ها که در این میان، اشغالگران با احساس و دریافت این واقعیت، آخرین تیرهای ترکش خود را بر قلب این سرزمین زخمی فرود می­آورند و آنان را از ضروری­ترین احتیاجات روزمره محروم می­نمایند، به گمان اینکه می­توانند در شتاب حرکت توفنده مسلمانان در بند اسرائیل وقفه ایجاد نمایند، غافل از آنکه پیروزی بندگان الهی بر ستمگران قرار است در همین جهان و به دست همین رنج­کشیدگان، تحقق یابد. امروز پرتاب هر سنگ از سوی یک جوان فلسطینی به مثابه، موشکی می­ماند که همه خاکریزها و پایگاه­های فکری و شیطانی غاصبان را بر هم می­زند.

در بخش از این بیانیه تاکید شده است: ملت سلحشور ایران اسلامی با الهام از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت­الله­ خامنه­ای در روز جهانی قدس یک صدا علیه سیاست­های استکباری و سلطه­جویانه آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب فریاد خشم سرداده و رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست­ها را ابراز می­دارند.

در پایان این بیانیه آمده است: حوزه علمیه خراسان ضمن آروزی قبولی طاعات و عبادات ، از اقشار مختلف و امت شهید پرور بویژه اساتید، فضلا، طلاب و دانشجویان محترم دعوت می­نماید همچون گذشته با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس که از ابتکارات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است ، بار دیگر حمایت خود را از ملت کفر ستیز و انتفاضه فلسطین در عرصه عمل به نمایش بگذارند./917/د102/ص
ارسال نظرات